Nyt piru minussa tekis mieli sanoa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Someday
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Someday

Vieras
ukolle:
Mä en oikeastaan ees rakasta sua, oon sun kans vaan siks ku lapset on vielä pieniä enkä pärjää yksin.
Ootan muutaman vuoden ja nostan sitte kytkintä ku aika on kypsä.

Oot lihonu niin että ällöttää. Tupakoit, käytät nuuskaa, syöt epäterveellisesti, juot viinaa enemmän ku mun sietokyky sallii. Nytki nukut kankkusessa; oot taas jotenki lipsunu tuohon viinaan.

Et tuota mulle minkäänlaista seksuaalista tyydytystä, en vaan raski sitä sulle sanoa, ethän kuiten ihan läpipaska oo kuiten.
Lapsille oot hyvä isä, muaki huomioit monesti. Mut minkäänlaista intohimoa ei ole ollu enää aikoihin, eikä varmaan tule, joten olen tässä nyt vain siksi että tiedän lähteväni joku päivä.

"Ei se oo niin yksinkertasta."

En vain jaksa edes ajatella arkea 3 lapsen kans. On miehestä kuiten niin paljon apua. Turvallisempi olo itelläni ku tiedän että on mies (yleensä) tuossa saatavilla jos jotain hätää tulee. Esim. jos tarttee lasta lähteä käyttää sairaalassa keskellä yötä -tätäkin on tapahtunut nimittäin. Silloin kiitän että mies on tuossa aina kuiten apuna ja tukena.
Ehkä 2-4krt kk:ssa on sitte noita päiviä että se makaa plotshojona sohvanpohjalla kännissä/kanuunassa.

Monet kerrat oon uhannu erota, mut nyt oon sisäistäny itelleni tän ajatuksen että "joku päivä. Nyt en vielä hätäile. Vasta sitte ku omat voimat riittää lähtemään."

Jaksan olla tässä ilman "intohimoaki". Huumori natsaa ihan hyvin, ja arki rullaa . Se riittää mulle nyt.

Tiedän kyllä tunteen :ashamed: Vaikkei tuo oma olekaan lihonut eikä kittaa viinaa, mutta muuten on niin kuin yksi lapsi lisää ja päälle vielä pahantuulinen, välinpitämätön ja hetkittäin ilkeä.

Oon mennyt niin pitkälle että olen sanonut etten TIEDÄ rakastanko enää - kyllä kai ne tunteet on jossain olemassa vielä, ainakin silloin kun muistaa mihin siinä on rakastunut. Mutta jos ei saa vastakaikua...mun on jotenkin vaikea hänen hellyydenosoituksiinsa vastata kun ne tapahtuvat ärisemällä pakottaen.

Alkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:
Miks suotta loukata toista suoltamalla kaikki tuo ulos suustaan :| Kyllä se riittää, jos sanoo ettei rakasta enää.
En varmaan noita tuu sanomaan. Tai oonhan kyllä sanonu noista liikasyömisistä, tupakasta ja viinasta, mut en tietty mistään sellasesta mikä loukkais toista oikeasti.

Nyt vaan leikin ajatuksella että mitä jos sanoisin; tällä hetkellä ku se ottaa päähän taas vaihteeks...
Olin eilen tosi huonovointinen ja surkuttelin sille että ku sen piti lähteä töihin ja minä jäin lasten kans kotiin.

Eikö luulis että silloin "rakastava mies rientää kotiin töiden jälkeen", eikä jää ryyppäämään?

Yhteistyössä