auttakaas vauvan talvihaalariasiassa!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "tiedoton"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
lassiella on myös "ei-tec" haalareita, samoin markettivalikoimissa.
reimalta jos ottaa nii eikse suositella ostaa se koko mikä on sillä hetkellä käytössä koska niisä on kasvunvaraa sen verran et menee kokotalven..
meillä oli viime vuonna reiman baby-malli mut siitä jäi lahkeet lyhyiks, vaikka leveyttä oli hirveenä, eli kannattaa huomioida tää...

mut kannattaa katella, pieniä "merkkihaalareita" jää usein aleen esim tää
http://fi.babyshop.com/pyxis-baobab/p/13769#filter-2
 
hm:llä on mun mielestä toppahaalareita kanssa.
ja kykk se vauva tarvii toppahaalarin, mutta ei siis mitään tecciä. viime talvenahan julkaistiin joku väitöskirja vauvan ulkona nukuttamisesta ja siinähän todettiin että äp varustus eli äp toppahaari+äp makuupussi riittää pitämään vauvan lämpimänä -5 asteeseen saakka, sen jälkeen pitäisi olla jo välipukua tai ylimääräistä peittoa tms.
 
Kyllä vauvan toppahaalareita löytyy monesta marketista ja ihan henkka maukaltakin.

Esikoiseni ollessa vauva oli leuto talvi, mutta toppapuku oli ihan tarpeen silloinkin. Henkka maukalta ostin sellaisen pehmeän, ei liukaspintaisen. Siinä oli 2 vetoketjua, sai mukavasti avattua, jos mentiin kaupoille ja vauva oli nukahtanut vaunuihin.

Puku suojaa tuulelta eikä meillä ainkaan vauvat ole koskaan olleet koko aikaa vaunuissa. Välillä voi tulla tilanne, että tarvitsee nostaa sieltä kopasta ja silloin vanupuvussa paleltuisi.
 
suosittelen lämpimästi Cirafin toppahaalaria, maksaa alle 30 euroa Prismassa. Meillä oli vauvalla viime talvena ja todella lämmin ja kaikin puolin toimiva. Vettähän se ei pidä, mutta tuon ikäisellä ei tarttekaan.
 
[QUOTE="mä";24518679]suosittelen lämpimästi Cirafin toppahaalaria, maksaa alle 30 euroa Prismassa. Meillä oli vauvalla viime talvena ja todella lämmin ja kaikin puolin toimiva. Vettähän se ei pidä, mutta tuon ikäisellä ei tarttekaan.[/QUOTE]

Meinasin itse tulla samaa kirjoittamaan. Ne vauvahaalarit on vielä kaikenlisäksi varsin sööttejä :)
 

Similar threads

Yhteistyössä