V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Sullahan nimenomaan toi kysymys onEikö sulla oikeasti ole mitään muuta tekemistä?
Luuletko minua kilttikseksi?Sullahan nimenomaan toi kysymys on
Ymmärretään että sua **tuttaa nyt kun tulit käräytetyksi.
Nyt tipahdin kyydistä.Sullahan nimenomaan toi kysymys on
Ymmärretään että sua **tuttaa nyt kun tulit käräytetyksi.
Eipä ihme jos vastaat minulle tarkoitettuun viestiinNyt tipahdin kyydistä.
Jätä listastasi pois viimeinen mielikuvitushahmosi. Olen tällä palstalla vain huumorimielessä ja tsemppaan neuvoa tarvitsevia.Nyt tipahdin kyydistä.
En ole Setis, Kilttis, Alepa tai ketkä täällä nyt tykkäävätkään tapella.
Jätä listastasi pois viimeinen mielikuvitushahmosi. Olen tällä palstalla vain huumorimielessä ja tsemppaan neuvoa tarvitsevia.
Kukaan ei halua nuuskia pierujasi ja löyhkääviä eritteitäsi. Tuputat ateismia ja persuilua jokaisessa ketjussa.
Kukaan, ei KUKAAN tarvi SUN neuvoja
Juu, sinähän ole täällä solvauksinesi vain levittämässä hyvää mieltä. Sinun jutuistasi on muuten alkanut aina selvemmin kuultaa jonkinlainen lahkolaisuus. Onkos echo saanu käännytettyä sinut porukoihinsa?Jätä listastasi pois viimeinen mielikuvitushahmosi. Olen tällä palstalla vain huumorimielessä ja tsemppaan neuvoa tarvitsevia.
Olen aina avoimeksi kirjoittanut olevani körtti eli herännäinen. Outoa jos viestieni jatkuvana kyttääjänä et ole sitä aiemmin huomannut.Juu, sinähän ole täällä solvauksinesi vain levittämässä hyvää mieltä. Sinun jutuistasi on muuten alkanut aina selvemmin kuultaa jonkinlainen lahkolaisuus. Onkos echo saanu käännytettyä sinut porukoihinsa?