auttakee tyhmää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sissi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sissi

Vieras
No niin.. löysin lähikaupasta viimein kivan näköisen ponchon. En tuota kaupassa edes sovittanut vaan kiireissäni nappasin mukaan. Kotona huomasin, että ponchon "helma" on toiselta puolelta suora ja toiselta sellainen v-muotoinen.. Pukaisin sen päälleni ja sitten ihmettelemään, että kummin päin tätä nyt tulisi pitää.. V-puoli eteen vai taakse..? Kylläpä on taas ongelma, jospas auttaisitte vähän.. minä kun en muutenkaan ole mikään muotia seuraava, mutta en mä nyt haluis takki väärinpäin kulkea :D

Mulla on neuleponcho, jossa on saumat olkapäiden kohdalla. Pidän sitä niin, että saumat menisivät kuin missä tahansa muussakin paidassa. Poncho vaan tuntuu joskus pyörivän miten sattuu.

tuo poncho on tehty kahdesta vinokappaleesta ja tosissaan siitä ei erota kumminpäin se pitäisi olla.. :( Minäkin ajattelisin että v eteen mutta istuis päälle ehkä paremmin v takana.. taitaa jäädä pitämättä epävarmuuksissaan..

Alkuperäinen kirjoittaja muumimamma-82:
lappu vasemmalle puolelle. eikös se niin mee että pesuohjeen pitää olla vasemmalla puolella :)

Niinkö on? Kiitosta vaan! :) Eli silloin se tulee v taakse! Kiitos muumimamma, olet ihana! En ollu tällaista sääntöä kuullutkaan!

Alkuperäinen kirjoittaja sissi:
Alkuperäinen kirjoittaja muumimamma-82:
lappu vasemmalle puolelle. eikös se niin mee että pesuohjeen pitää olla vasemmalla puolella :)

Niinkö on? Kiitosta vaan! :) Eli silloin se tulee v taakse! Kiitos muumimamma, olet ihana! En ollu tällaista sääntöä kuullutkaan!

en muista mistä oon tuon kuullut, mutta hyvänä ohjenuorana on toiminut :) tarkistakaapa vaatteistanne, sielä se on aina vasemmalla puolella :D

Yhteistyössä