Auttakeehan...

Kaukaa hyvän näkönen

Aktiivinen jäsen
30.12.2005
4 116
0
36
Mua ärsyttää, et mun "kaverit" pyytää käymään enään silloin kun on jotkut kutsut ja mua ei todellakaan kiinnosta mennä juurikin sen takia, että muulloin ei ilmaista halua nähä yms.

Taas tuli kutsu joihinkin hele...kynttiläkutsuille :$

Kuinka laittaa viesti, jossa ilmaista tämä asia...
Ymmärtiköhän kukaan...

Sano suoraan, että ei kiinnosta mitkään kutsut, mutta voit joskus tulla ihan vaan kahville muuten vaihtamaan kuulumiset. Ymmärrän kyllä täysin sua. Itsekin vihaan kaikkia pakko-osto-tilaisuuksia kuivakakkuineen.

Mäkään en tule ja olen huomannut ettei juuri kutsuja satele, muulloin kuin pakko-ostokutsuille. Olen kieltäytynyt kohteliaasti ja mieluummin olen sitten menemättä. Inhoan pakkomyyntiä.

Alkuperäinen kirjoittaja Kaukaa hyvän näkönen:
Mitä sitten? Lähinnä nyt kyse tytön kummista, ja juu tapaa muitaihmisiä, mutta muhun ottaa yhteyttä sillon kun on kutsut tai tarvitsee muuten jotain

Sitä sitten.
Jos ei kiinnosta,kysy suoraa.

Meillä ihan sama kummien kanssa. käyvät vaan yleensä synttäreillä...Muuten ku pyytää nii ei kuulemma ole aikaa... Nyt olen ruvennut tekemään sitä, et nuorimmaisen kummille ilmoitan aina txt-viestillä et tyttö oppi jotain uutta, nii sit kummi tulee katsomaan :)
Vanhempien muksujen kummit ei enää tunnu välittävän,(nyt keksittiin)ollaan sovittu neitien kanssa et askarrellaan kummeille aina välillä jotain postitettavaa ja laitetaan sit et "olis mukava nähä"...eikä mene yleensä ku reilu viikko ku kummit käy...

Alkuperäinen kirjoittaja ragge:
Meillä ihan sama kummien kanssa. käyvät vaan yleensä synttäreillä...Muuten ku pyytää nii ei kuulemma ole aikaa... Nyt olen ruvennut tekemään sitä, et nuorimmaisen kummille ilmoitan aina txt-viestillä et tyttö oppi jotain uutta, nii sit kummi tulee katsomaan :)
Vanhempien muksujen kummit ei enää tunnu välittävän,(nyt keksittiin)ollaan sovittu neitien kanssa et askarrellaan kummeille aina välillä jotain postitettavaa ja laitetaan sit et "olis mukava nähä"...eikä mene yleensä ku reilu viikko ku kummit käy...

Mä nään useammin niitä kumeja, jotka ei asu samalla paikkakunnalla. Oon tällä hetkellä vaan tosi kyllästynyt.

Laitoin viestin, että en tule kutsuille, mutta voisiko hän tulla kahville ensi viikolla.

Yhteistyössä