Auttakkee! Ikeasta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Red-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Red-

Vieras
Eli, käydään tukholman risteilyllä loppukuusta, ja ikeassa pitäisi käydä samalla. Olisiko nyt järkevämpi käydä Espoossa, Vantaalla vai Tukholmassa?
Mitkä on välimatkat keskustaan, ja kauanko matkustamiseen menee aikaa ja millä sinne ikeaan pääsee?
Tukholmassa ilmeisesti lähtee ilmainen linja-autokuljetus ikeaan, mutta kauanko matka kestää ja kuinka pitkä matka on?
Miten itse tekisitte, ja mikä olisi järkevää?
Itsellä ei helsingistä ja tukholmasta niinkään mitään käsitystä ole ;)

Hinnat sun muut voit tsekata ikean nettisivuilta. Suomen sivujen loppu on piste fi ja Ruotsin piste se. Forexin sivuilla on valuuttamuunnin, jolla saat tarkistettua kummassa maassa on halvempaa.

Ja eiköhän noilla nettisivuilla ole neuvot siihenkin, miten ko.kauppaan pääsee.

Itse kävisin Espoon liikkeessä jos se on matkan varrella, suurempi kuin Vantaan liike. Ruotsista asti en lähtisi Ikeakamaa tänne roudaamaan.

Onko Espoon Ikea suurempi kuin Vantaan Ikea? Mielestäni se on juuri toisinpäin, että Vantaa olisi isompi.

Minä kävisin Ikeassa mieluummin täällä Suomen puolella. Tukholman risteilyllä on muutenkin niin lyhyt maissaoloaika, että en tuhlaisi sitä Ikeaan.

Niin, no sillä nyt ei ole väliä, mistä asti siellä ikeassa käy, kun meillä lähin ikea on haaparannassa, ja sinnekin sitä matkaa on! ;)
Ennemminkin mihin sitä parhaiten pääsis ja mitkä välimatkat on.

No kauanko teillä on aikaa käytettävissä Espoon/Vantaan Ikeassa käymiseen verrattuna maissaoloaika Tukholmassa? Tai onko tarkotus tehdä Tukholmassa jotain muuta kun käydä Ikeassa?

Epäilempä, että ajallisesti aika samaa luokkaa molemmat maissaoloajat. Ja oishan siellä tukholmassa kiva aikaa muuhunkin kuluttaa kuin ikeaan. Ostettavat tavarat on jo tiedossa, että ei ois ku kaupasta hakea. Ei sinne haahuilemaan olla jäämässä.

En tiedä onko tilanne nykyään muuttunut, mutta silloin kun minä asuin Ruotsissa "Tukholma Ikea" oli aika kaukana kaupungin ulkopuolella, Skärholmenissa, eli en kyllä sinne jaksaisi itse lähteä. Eihän siinä oikein muuta ehdi nähdä. Kävisin Suomessa.

Ja kuten joku jo ennätti korjaamaan, Vantaan Ikea on iso, Espoon pienempi... vaikka Espoon Ikea on ainakin minun mielestäni mukavampi.

Yhteistyössä