M
"mona"
Vieras
[QUOTE="tessa";26007839]Mä olen myös varakkaasta perheestä, muttei tulisi mieleenkään antaa vanhempieni hoitaa mun perheen vakuutusasioita! Se olis jo vähän liian sekaantuvaa,ja pystyn maksamaan ne itse. Kiinteä omaisuus, kuten metsä, on siirtynyt ihan ennakkoperintönä tai kohtuullisella kauppakirjalla, en ikinä ottaisi vastaan rahaa vaikka tarjoaisivat. Mä olen aikuinen ihminen ja teen oman omaisuuteni (ja hyvin teenkin).[/QUOTE]
No jos sä et halua ottaa vastaan rahaa tai avustusta, niin eihän sun tietenkään tarvi. Miks luulet ettei me tehtäis myös itse omaa omaisuutta? Sitä paitsi mun mielestä on sulaa hulluutta maksaa vaikka asuntolainan korkoja pankille vaan sen takia ettei ota mitään avustuksia vastaan.
Mun vanhemmat haluavat maksaa kaikkien lastenlastensa hoitokuluvakuutukset ja mä oon oikein tyytyväinen siihen.
No jos sä et halua ottaa vastaan rahaa tai avustusta, niin eihän sun tietenkään tarvi. Miks luulet ettei me tehtäis myös itse omaa omaisuutta? Sitä paitsi mun mielestä on sulaa hulluutta maksaa vaikka asuntolainan korkoja pankille vaan sen takia ettei ota mitään avustuksia vastaan.
Mun vanhemmat haluavat maksaa kaikkien lastenlastensa hoitokuluvakuutukset ja mä oon oikein tyytyväinen siihen.