Auttkaa!Onko nämä nyt supistuksia vai ei?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Villivadelma harm
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Villivadelma harm

Vieras
Heräilin aamulla neljän aikaan kun väänsi vatsaa niin prkleesti..Edelleen kivut jatkuu.
Kouristukset/supistukset tuntuu ylävatsalla mikä vähän hämää...Maha ei kovetu joka kerta kun kipu tulee.Oon käyny nyt vessassa muutamaan otteeseen ja vatsa on ihan kuralla..Eli onko tämä nyt jotakin vatsatautia vai supistuksia??
Sairaalaan on puolentoista tunnin ajomatka..
Kouristuksen/supistuksen aikana vetää ihan polvilleen jos satun olemaan pystyssä.Vatsa on koko ajan vähän kipeä,mutta pahenee ajoittain..Jos on supistuksia niin eikö kivun pitäis helpottaa välillä ihan kokonaan?

Alkuperäinen kirjoittaja Emilja80:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla alko ensimmäinen raskaus juuri noin että vatsa meni löysäksi ja ripuloin.

Sama täällä, soita synnärille!

No jos sinnittelis tonne puol kymppiin niin pääsee lääkärille..Näitä oireita on niin hankala kuvailla.Tuntuu helpommalta mennä lääkärille suoraan ja se näkee jos paikat on auki tms..
Taas tuntuu,että vähän helpottas tää olo..Hitsi jos on vaan mahatautia!

:headwall: :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Villivadelma:

Kaunko sulla meni,että hoksasit että nyt on tosi kyseessä?
:ashamed:

Minäkin menin vielä neuvolaan ja täti sanoi että olis paras mennä sairaalaan sillä teille syntyy vauva tänään :), eli en minäkään heti hoksannut. Oli tosiaan ensimmäinen lapsi tulossa ja olin tuolloin 20v.

Kaunko sulla meni,että hoksasit että nyt on tosi kyseessä?
:ashamed:

Minäkin menin vielä neuvolaan ja täti sanoi että olis paras mennä sairaalaan sillä teille syntyy vauva tänään :), eli en minäkään heti hoksannut. Oli tosiaan ensimmäinen lapsi tulossa ja olin tuolloin 20v.

Voih,oispa minullakin noin.. :) Ekaa odotellessa ja ikää 21. :D

Kokeile tuntuuko vatsa kipukohtauksien yhteydessä kovalta.

Välillä tuntuu,välillä ei..Välillä vatsa kovettuu vasta vähän jälkeen ton kipukohtauksen..

Hmm, eli kyllä sulla varmaan on supistuksia. Supistusten aikaan vatsa tuntuu yleensä kovalta.

Täälläpäin ainakin on just tollasta mahatautia liikkeellä, mutta toivottavasti sulla olis kyse siitä että synnytys olis lähteny käyntiin. Paljkonkos sulla on viikkoja?

mulla kanssa alkoi synnytys noin. maha oli ihan tajuttoman kipeä, mutta kipuun ei tullut sitä supistusaaltoa. se siis pysyi vaan se kipu, ei tullut taukoja.
koko päivän sitä ihmeteltyäni soitin sitten sairaalaan ja käyriin piirtyikin supistuksia. :o :)
en voinut edes tunnistaa niitä mahan kovettumisesta, koska mahani oli koko ajan ihan tunnoton ja pinkeä (kaksosraskaus).

onnea vaan matkaan ap:lle, jos on synnytys alkanut. :flower:

Yhteistyössä