Av-evakot tänne!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hmph
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hmph

Vieras
Taas on av pyllyllään. Olispa kiva tietää miten tähän tilanteeseen on jouduttu, että koko ajan palsta on nurin. Ja miten voi mennä noin päin seiniä palstauudistuksen julkaisu.

Mulla sama että on nettailu vähentynyt. Hyvä niin toisaalta, mutta toisaalta sitten taas iskee välillä ikävä sitä av:n vanhaa menoa. Olen huomannut av:n muutoksen jälkeen että tosissani kaipaan väittelyä! Sitä että joutuu vähän pohdiskelemaan omia motiiveja ja tekemisten taustoja.

ne sivut on kyllä niin karseet, mäkin olen tänne nyt siirtynyt, sillo joku aika sitten kun ne vanhat sivut lakkas toimimasta tuli niin perkuleen orpo olo ku oli tottunut aina pari kolme kertaa päiväs siel av:lla käymään, et vitsi vieköön ku ne ei toimi ja sitten "löysin" tän sivun uudelleen, niin eipäs ole enää av:ta ikävä

Mä en pysty siirtymään tänne, vaikka tämä varmasti kaikin puolin kiva palsta onkin. Kun olen tässä nyt palstaillut on kirkastunut tämän ja av:n ero. Jos otetaan vaikka tuo ketju jossa kysytään kuka on vielä naimisissa ensisuudelman antaneen kanssa. Täällä vastaukset menee tyyliin minä en, minä olen, onneksi en ole, minä! jne. Luin ketjua ja ajattelin että kuinka KETÄÄN voi tämä kiinnostaa?! Kuka jaksaa lukea ketjun toisensa jälkeen tätä! Sit tajusin että jujun täytyy olla yhteisöllisyydessä. Tunnet nikit ja haluat tietää tämmöisiä asioita. Minä en vaan ole tarpeeksi kiinnostunut netti-ihmisistä että viihtyisin täällä.

Av:lla sen sijaan ketju aloitettais jollain loukkauksella joka pakottais miettimään omaan kantaansa asiaan =). Sellaisesta tykkään, ja kunnon väittelystä. Surkeaa jos av nyt kuihtuu pois, koska enpä ole mistään muualta löytänyt vastaavaa palstaa. Vinkkejä otetaan vastaan.

joo... mä oon viikon lakossa av:lta.. en muista alkoko se keskiviikkona.. mutta meen ens ke tsekkaan onks palsta niin kuin ennen.. jos ei ole tulen jäämään tänne lopullisesti.

oikeesti jos siitä oli kerta betaversio vauvalehden sivuilla niin miksi toi uus on noin väärin tehty? siis missä ei mikään toimi.. aivan pepusta ja pahasti..

tää av-mamma ei ole 17vee teiniyhmamma :)

Yhteistyössä