Avaa tämä ennen kun teet oman avauksen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lunacy sioux
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Nyt kun tää joulu tuppaa päälle niin on nää vanhat suosikit unholassa...
onko sektio synnytys
lapsi päiväkodissa/kerhossa vaikka äiti kotona
saako 3v lapsi enää istua rattaissa
Sektiosta keskusteltiin tässä muutama päivä sitten. Mutta päivähoidosta ja ja rattaista ei hetkeen jauhettu. Entäs kotiäitiys vs. uraäitiys, imetys vs. pulloruokinta. Kestot vs. kertakäyttövaipat, kotiruoka vs. einekset, varsinkin purkkiruoat. Siinäpä muutama tappelunaihe. :saint:

Onko kukaa tänää vielä vaahdonnu olevansa ehkä/lultavasti ei/jos sittenki/mahdollisesti/pahimmassa tapauksessa/toivottavasti raskaana?

Jos mä vaikka alotan: kuukautiset on kaks kuukautta myöhässä, on ollu paha olo viimesen kuukauden, maha on kasvanu, 5 raskaustestiä näytti plussaa ja ultrassa sykki sydän. Enkai mä oo raskaana?! :o :kieh:

Paljonko painat? Oletko tyytyväinen painoosi? Miksi painat sen verran kuin painat? Paljonko haluaisit painaa? Mikset paina sen verran, kun haluaisit? Paljonko miehesi painaa? Haluaisitko, että hän painaisi enemmän / vähemmän? Paljonko koko perheesi painaa yhteensä? Mitä naapurisi painavat? Mikä on plussalaisten keskipaino? Minkä takia ihmiset edes painaa?

Alkuperäinen kirjoittaja nättitähti:
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Unohduit mainita, että kaupat on tänään normaalisti auki ja huomenna kiinni.

r-kioskit ovat huomenna auki..ainakin 10-21

Ja jotkut apteekit ovat myös huomenna auki. Tosin rajoitetusti, niin kuin muinakin lakon aikaisina päivinä.

Koska se tappelu alkaa?
Mulla olis popparitkin jo valmiina
e025.gif
:p

Hei, unohditte mollata yksinhuoltajia!!! Mä ainakin elän tuilla,oon nytki ryypänny päivän mut vähän nuo penskat hijastaa.. Niin jos nyt pyytäsin naapurin tytön hoitajaxxxx, ni oisko sopiva palkka yöltä vaiks 5?...?

Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:
AnnaBell..muuta ei tarvitse sanoakkaan....

Mä olen löytänyt vihdoin elämän netin ulkopuolelta :whistle: joten olen ihmetellyt tätä AnnaBell kohua. Itse en ole eläessäni lukenut yhtään kyseisen nikin avausta. Enkä edes törmännyt häneen palstalla. Joten joko mä palstailen TOSI vähän tai sitten kohu on tuulesta temmattu B)

Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:

Mä olen löytänyt vihdoin elämän netin ulkopuolelta :whistle: joten olen ihmetellyt tätä AnnaBell kohua. Itse en ole eläessäni lukenut yhtään kyseisen nikin avausta. Enkä edes törmännyt häneen palstalla. Joten joko mä palstailen TOSI vähän tai sitten kohu on tuulesta temmattu B)

En minäkään lue enää,koska provosoi ihmisiä,muutaman kerran jo häneen herpaantunut :whistle:

joo ei harmainta hajua mullakaan tälläsestä tyypistä ja päivittäin käyn täällä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

joo ei harmainta hajua mullakaan tälläsestä tyypistä ja päivittäin käyn täällä.

Se on tällä hetkellä bannissa,ex-milanna..mutta rauha hänen sielulleen :saint:

AnnaBell on sellaista tyyppiä, että tekipä aloituksen minkä hyvänsä, siitä tulee tappeluketju. Ja siinä on hyvänä apuna rakkaat kanssapalstailijat joiden hampaisiin hän on päässyt. Mä en tajua miten hän voi ärsyttää niin paljon, täähän on todellakin vain nettipalsta. B) Mutta aina joku tulee aukomaan hälle päätään.

Yhteistyössä