Avaan jo sateenvarjon rankkasateen varalle

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja keiju
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

keiju

Vieras
Mulla on huomenna poikkeuksellisesti lyhyempi työpäivä ja pääsen jo 11 aikaan lähtemään. Aion mennä suoraan kaupunkiin ja käydä ystävän kanssa kahvilla. Ja lapsi on silloin päiväkodissa. Haen kolmen aikaan kotiin.

Tuolloin kun pääsen töistä on päikyssä ruoka-aika ja päiväunille siirtyminen. Päikyssä toivomus, että ruoka-aikaan ei haeta vaan ruokailu saisi olla rauhallinen tilanne. Joten haen lapsen kolmen aikaan kun ruokailu-, päiväuni- ja välipala-aika on ohitse.

 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
pistä varjo vaan pois.

Sun luvalla ;) En kai sitten ihan kauhea äiti ole kun nautin harvinaisesta omasta ajasta.

Et tämän perusteella.

Ei se kauheus ajasta riipu.
Jos hakkaa lapsen päätä seinään ja polttelee ihoa tupakannatsalla 24/7 kotiäitinä.. niin onko sillon sitten luxus-superhypermegahyvä äiti? ;)
 
Kiitos ihanat :heart:
No, kuukauden päästä meillä alkaa yhteinen pitkä loma, yli kaksi kk, ja tuossa kuukaudessakin on ylimääräisiä vapaapäiviä viikonlopun lisäksi. :)
 

Yhteistyössä