K
keiju
Vieras
Mulla on huomenna poikkeuksellisesti lyhyempi työpäivä ja pääsen jo 11 aikaan lähtemään. Aion mennä suoraan kaupunkiin ja käydä ystävän kanssa kahvilla. Ja lapsi on silloin päiväkodissa. Haen kolmen aikaan kotiin.
Tuolloin kun pääsen töistä on päikyssä ruoka-aika ja päiväunille siirtyminen. Päikyssä toivomus, että ruoka-aikaan ei haeta vaan ruokailu saisi olla rauhallinen tilanne. Joten haen lapsen kolmen aikaan kun ruokailu-, päiväuni- ja välipala-aika on ohitse.
Tuolloin kun pääsen töistä on päikyssä ruoka-aika ja päiväunille siirtyminen. Päikyssä toivomus, että ruoka-aikaan ei haeta vaan ruokailu saisi olla rauhallinen tilanne. Joten haen lapsen kolmen aikaan kun ruokailu-, päiväuni- ja välipala-aika on ohitse.