Avaanpa jo sateenvarjoni..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kerma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kerma

Jäsen
23.02.2008
874
1
16
Kummasti nämä ketjut, joissa aiheena on joku kaunis nainen ja hänen elämänsä ja tekemisensä kääntyvät negatiiviseen suuntaan.
Viittaan nyt tähän "elina nurmi" - ketjuun, jossa aletaan jo parin kolmen viestin jäkeen ruotia elinan ulkonäköä. Ihmettelen miten niinkin kauniista naisesta, tatuoinnista, nimivalinnasta ym saadaan niin paljon negatiivista sanottavaa.
Ja näin on käynyt ennenkin. Jokunen päivä sitten oli muistaakseni lopezista juttua, ja heti ketju lähti pilkkaavaan suuntaan.
Olen lukenut monta muutakin ketjua, jossa kauniin naisen ulkonäköä tai tekemisiä arvostellaan kovalla kädellä. Ei vaan nyt millään tule mieleen. Ei sitten millään, kenestä on ollut kyse.
Kumma juttu miten täällä tuntuu olevan tapana haukkua sitä enemmän mitä kauniimpi nainen...
Vaikkei alunperin ole ollut välttämättä kyse edes ulkonäöstä...
Mistäköhän tämä kertonee...

kateus... :whistle: ja se olettamus, että kauneus ja järki eivät voi asua samassa päässä, heti pistetään halvalla kun on nätti. Mutta kateus se pistää panettelemaan, vaikkei ittekään sitä tiedostaisi.

Ja se, että netissä uskalletaan haukkua julkkiksia ja ihan tuttujakin ihmisiä kuin se olisi sallittua, käytöstavat unohdetaan kasvottomana :|

Olen huomannut saman, eikä ole mitään väliä kuka kaunis nainen on kyseessä, ja mitä hän on tehnyt tai jättänyt tekemättä. Haukut tulee silti.
Ei aavistustakaan mistä se loppujen lopuksi johtuu.

Britneytä koskevaan "haukkumiseen" ......
http://kaksplus.fi/keskustelu/t969603

Ja tälläisiä riittää (siis Britneyhyn liittyviä ketjua) ............

Elina on varmaan pahoittanut mielensä tänään täällä. Palstailee.

:/ Kyllä mäkin loukkaantuisin, jos mun ulkonäköä tai lasten nimiä mollattas suurella joukolla.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

:/ Kyllä mäkin loukkaantuisin, jos mun ulkonäköä tai lasten nimiä mollattas suurella joukolla.

no minusta jos on noin julkinen henkilö että lehtien palstoilla esiintyy melkein ryntäät paljaana sellainen ihminen täytyy kestää itseään kohdistuvan arvostelun olkoonkin vaikka vaan negatiivistä, kuka pakottaa menemään julkisuuteen ??!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Onnellinen Villasukka:
Kauneus on katsojan silmissä, sanotaan.
Ja kateus on inhimillistä mutta arvostelu ja haukkuminen epäkypsää käytöstä.

Näinpä just.

Mä yritän pitää suuni kiinni jos en keksi mitään positiivista sanottavaa. Itellekin tulee muiden morkkaamisesta ikävä olo.
Mä en ymmärrä miks julkkiksia sais morkata, ihanku siihen ois joku erillinen oikeus... Muutenkin vaikee ymmärtää sellasta yleisnegatiivista asennetta, yks luokkakaveri on sellanen... Puhu se mistä tahansa, se on kohta hermona ja pirun ärsyyntyny. Hm. :|

Alkuperäinen kirjoittaja arvostella saa:

no minusta jos on noin julkinen henkilö että lehtien palstoilla esiintyy melkein ryntäät paljaana sellainen ihminen täytyy kestää itseään kohdistuvan arvostelun olkoonkin vaikka vaan negatiivistä, kuka pakottaa menemään julkisuuteen ??!!!!

:headwall:

??? Koska, missä??? :o

Oishan se meiänkin elämä niiiin paljon mukavampaa kun ei olis ollenkaan kaikenkarvasia turhia julkkiksia. Niih :xmas:

Millon ja missä Nurmi on ollu rintojaan esittelemässä?

Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:

Millon ja missä Nurmi on ollu rintojaan esittelemässä?

Tossa luki MELKEIN... siltikään en lähtisi vasta vauvan saanutta ihmistä haukkumaan keinotekoisin perustein.