Avara asunnot ja toisen luottotiedottomuus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Moikka ! Asuuko moni Avaran vuokraamassa asunnossa? Itse sain asuntotarjouksen ja käytiin eilen kumppanin kanssa katsomassa sitä. Mietin vain, että missä vaiheessa luottotiedot tarkastetaan? Itselläni on kaikki kunnossa, mutta kumppanilla luottotiedot menneet. Hakemus tehty omiin nimiin ja kumppani kanssahakijaksi. Ilmoitin, että otamme asunnon ja se on meille varattu, mutta alkoi nyt epäilyttää, että voiko tulla vielä mutkia matkaan toisen luottotiedottomuudesta jos niitä ei ole vielä katsottu

Älkää missään nimessä kysykö Avaralta, vaan anonyymiltä nettifoorumilta!

Maalaisjärki sanoisi, että koska yhdessä allekirjoitettu vuokrasopimus tekee lain mukaan molemmista allekirjoittaneista vastuullisia vuokralaisia, niin edes hiemankin riskienhallinnasta välittävä vuokranantaja tarkistaisi molempien luottotiedot. Mutta minä tarkistaisin Avaralta, että mikä on heidän käytäntö.

Joka tapauksessa jätä se luottotiedoton, raha-asioitaan hoitamaan kykenemätön sika. Teet todennäköisesti itsellesi palveluksen.

Älkää missään nimessä kysykö Avaralta, vaan anonyymiltä nettifoorumilta!

Maalaisjärki sanoisi, että koska yhdessä allekirjoitettu vuokrasopimus tekee lain mukaan molemmista allekirjoittaneista vastuullisia vuokralaisia, niin edes hiemankin riskienhallinnasta välittävä vuokranantaja tarkistaisi molempien luottotiedot. Mutta minä tarkistaisin Avaralta, että mikä on heidän käytäntö.

Joka tapauksessa jätä se luottotiedoton, raha-asioitaan hoitamaan kykenemätön sika. Teet todennäköisesti itsellesi palveluksen.

Älkää missään nimessä kysykö avaralta, vaan anonyyminä nettifoorumilta ja sitten tuo loppu 😄 Taidat olla hyvä esimerkki pahaa oloa purkavasta nettitrollista.

Yhteistyössä