V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ai mulla. :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:Pakko haistaa kun sieltä tuuleeTiesitkö että vittu on 5 lapsen äidillä
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Ai mulla. :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:Pakko haistaa kun sieltä tuuleeTiesitkö että vittu on 5 lapsen äidillä
![]()
Tyhmä sanonta. :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Ai mulla. :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:Pakko haistaa kun sieltä tuuleeTiesitkö että vittu on 5 lapsen äidillä
![]()
No jos sulla on viisi lasta niin sitten,silleen se sanonta menee![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Ai mulla. :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:Pakko haistaa kun sieltä tuuleeTiesitkö että vittu on 5 lapsen äidillä
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Tyhmä sanonta. :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Ai mulla. :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:Pakko haistaa kun sieltä tuuleeTiesitkö että vittu on 5 lapsen äidillä
![]()
No en mä tosissaan huonoa tykkää.Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Tyhmä sanonta. :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Ai mulla. :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:Pakko haistaa kun sieltä tuuleeTiesitkö että vittu on 5 lapsen äidillä
![]()
Ei pahalla :hug: