avattu clearblue testi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja piuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

piuu

Jäsen
21.12.2011
834
0
16
http://img.webme.com/pic/l/lillebe/cb-dig-2.jpg

eli tässä ois kuva toisesta keskustelu palstalta jonka kirjoittaja sanoi hänen avanneen clearblue digital testin näyttöön ilmestettyä raskaana 1+2. tein itse samaisen testin joka sanoi ei raskaana,avasin sen ja näytti muuten samalta paitsi tuo alempi yksi viiva oli hailakka (nyt tummunut samanlaiseksi kuin ylemmän haaleempi viiva) eli voiko tämä testi olla näyttämättä "haamuja" jos ei ole tarpeeksi väriä siinä.JA TIEDÄN ETTEI TESTEJÄ KANNATA AVAILLA joten kysyn vain tietoa,kokemuksia ja arvailuja :)) viikkoja alimmillaan mulla 0n JOS on 4+3.tarkkaan en osaa sanoa koska on niin monta omituista tapahtumaa ollu tässä välillä..halvoista liuskatesteistä olen ehkä saanut haaleen haaleen haamun kans..

Moi! :) En oikeen itse jaksa uskoa että noi digit näyttäis haamuja, mutta toisaalta mulla ei oo oikeeta tietoa siitä. Tiedän kyl just miltä toi tuntuu, kyttäsin itekki melkeen koko marraskuun että jos johonki ilmestyis haamujen haamu tai edes jotain :D Mutta ihan oikeesti KANNATTAA odottaa muutama päivä, jos oot raskaana niin ehtii sit hormonitasot nousta ja trust me, kyllä saat aivan varmasti pian tietää ootko raskaana vai et.
Mutta tiiän kyllä tunteen, varsinkin jos kovasti raskautta odottaa niin ei malttais millään olla testailematta ja on niin malttamaton.
Hyvä merkki toisaalta että sulla on kp:t vähän venyny, onko sulla säännöllinen kierto aina? Itellä ekasta kierrosta plussas pillereiden jälkeen, tai oikeestaan en ollut ees ehtinyt niitä kunnolla lopettaa, unohdin vaan reissussa ottaa ja raskaushan siitä seuras. Toivottu kylläkin! Plussatuulia! :)

Itsellä sama tilanne, kahteen liuskaan saanu haamun ja nyt digi ilmoitti " ei raskaana" menin sen avaamaan ja samaa näyttä kuten tossa kuvassakin. Tosin toi viiva mikä on yksin, oli haamu. Kävin glearbluen sivuilla ja lukenut muitakin juttuja noista digeistä. Ja käsittääkseni jos raskaana pitäs tulla noi kolme viivaa, ja tosiaan digikin mittaa haamuja glearbluen sivujen mukaan. Eli jos ei ole raskaana tulis vaan 1-2 viivaa. Noh ei tässä auta muu kuin katsella ja testailla=)
http://www.clearblue.com/uk/HCP/pdf/Clearblue_Pregnancy_Test_with_Conception_Indicator_brochure.pdf
Tossa linkki siihen testin omiin sivuihin.

Oon saanu tästä kysymyksestä monelta palstalta niin paljon negatiivista palautetta :D mut mä uskon edelleen että ei sinne olisi tullu sitä haaleeta viivaa (niinku myös tossa edellisessä linkissä näkyy) jos ei ois raskaana :)

Yhteistyössä