avauduin miehelleni viimein väsymyksestä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Otsoemo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Käytkö muuten lapsi-äiti -kerhoissa? Sekin voi olla vaihtelua. Itse kävin seurakunnan järjestämässä kerhossa. Uskomatonta mutta tuntui todella luksukselta, kun kaksi tätiä katseli vauvojen perään ja itse sai juoda kupillisen kahvia kaikessa rauhassa.

Tietenkin kaikkihan ei tällaisista kerhoista välitä, mutta itse kyllä nautin.

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Alkuperäinen kirjoittaja juu kuulostaa:
Minäkin avauduin ja kommentiksi sain, "etkö tiennyt kun lapsi tehtiin, että joudut valvomaan??"

Vittu.

Olisit sanonu että "tiesin, mutta luulin että meillä on tässä kaksi aikuista ja tasavertaista vanhempaa valvomassa!"

ap. ei halunnut mitään rakentamatonta syyllistämistä...

Ja tämä vastaukseni ei ollut ap:lle. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja joku:
Käytkö muuten lapsi-äiti -kerhoissa? Sekin voi olla vaihtelua. Itse kävin seurakunnan järjestämässä kerhossa. Uskomatonta mutta tuntui todella luksukselta, kun kaksi tätiä katseli vauvojen perään ja itse sai juoda kupillisen kahvia kaikessa rauhassa.

Tietenkin kaikkihan ei tällaisista kerhoista välitä, mutta itse kyllä nautin.

Meillä alkaa semmoinen ihan kohta. Olen todella iloinen siitä, sillä olen sosiaalinen ihminen ja tottunut olemaan ihmisten kanssa tekemisissä. En nyt tarkoita etteikö poikani ja mieheni olisi ihmisiä :D. Mie muutin mieheni perässä uudelle paikkakunnalle eikä noita ystäviä ole täällä turhan paljoa.

Yhteistyössä