P
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja bdt:Se että olen väsynyt nykyään aamust iltaan. Univelkaa.
Alkuperäinen kirjoittaja h:Alkuperäinen kirjoittaja bdt:Se että olen väsynyt nykyään aamust iltaan. Univelkaa.
Nuku hei pöljä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Se kun aina oppii jotain uutta. Eikä aina hyvässä, opettavaisessa mielessä.
Mulla oli suunnitelmia jotka kariutui siihen, että selvis mun vanhan tutun määräävän sen mihin sen vaimo saa mennä. Mikä on ei minnekään ilman tätä mun vanhaa tuttua. Että se siitä.
Nyt mä joudun ottamaan tehtäväkseni takoa järkeä siihen päähän.
Alkuperäinen kirjoittaja klementine:ihan kaikki. eniten just nyt se et mies on jossain ja vittu et suutun jos hän on juonut... |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O
Alkuperäinen kirjoittaja Timangi-Bling-Bling:Mikään ei vituta!! Elämä on ihQ![]()
![]()
Tai alkaa kyllä pikkuhiljaa vituttaa, ettei mikään vituta.
Alkuperäinen kirjoittaja kukka:Juon nyt 2 kerran tässä kuussa ihan yksikseni humalahakuisesti. Tavallaan tämä on mukavaa, mutta samalla ahdistaa tuleeko tästä pikkuhiljaa tapa jota en haluisi, ja tuleeko minusta alkoholisti aikojen saatossa...
Alkuperäinen kirjoittaja Oi VOi:Mun pitäs olla jossain ihan muualla ku tässä.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja klementine:ihan kaikki. eniten just nyt se et mies on jossain ja vittu et suutun jos hän on juonut... |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O
Ai miksi?
Alkuperäinen kirjoittaja klementine:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja klementine:ihan kaikki. eniten just nyt se et mies on jossain ja vittu et suutun jos hän on juonut... |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O
Ai miksi?
koska mä en hyväksy sitä juomista |O
Alkuperäinen kirjoittaja silakka:Alapää haisee silliltä. Onko meitä muita?