Avautuminen miehestä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "pettynyt"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"pettynyt"

Vieras
Olemme seurustelleet nyt reilut puoli vuotta. Mies on monelta osin ihana ja olen todellakin häneen rakastunut.

Mutta!! Asumme samalla paikkakunnalla ja näemme noin. kaksi kolme kertaa viikossa. Mies ei "pysty" näkemään jos hänellä on töiden jälkeen jotain muuta ohjelmaa..Esim. olisi vapaa noin kuuden aikaan ja tämä siis estää näkemisen. Itselleni riittäisi, että tulisi vaikka vain viereen nukkumaan.

Nyt siis joudun ensiviikon töiden puolesta olemaan eri paikkakunnalla (n.300km) ja haluaisin niin nähdä tänään miehen, koska pitkä tauko näkemisessä... Sanoin hänelle, että tuletko tänään käymään/yökylään, mutta ei, ei vaan sovi.. :((

Nää on niitä merkkejä, joista voi miettiä onko teistä pariksi pitkään ja vakavaan suhteeseen. Palstalla usein tuodaan ilmi, että ollaan tyytymättömiä, koska mies ei ole tarpeeksi romanttinen tai tee kotitöitä. Teillä alkuhuuma ohi ja nyt punnitaan se, kestättekö toistenne huonot puolet vai etsittekö jonkun, joka on yhteensopivampi. Parempi tajuta ajoissa, ettei tapailussa olevalla miehellä ole niitä ominaisuuksia, joita tahtoo elinkumppaniltaan loppuiäksi.

Tuota alkuhuuman loppumista mietin itsekkin.. Aijemmin laittoi joka ilta hyvänyön viestin, soitti, kun pääsi töistä.. Ja jos laitoin viestiä vastasi niihin ja soitteli... Nyt se viime aikoina "unohtunut" "en huomannut , että olit soittanut"

Nimenomaan tämä päivä on itselleni tärkeä, että nähtäisiin tai edes vaivautuisi soittamaan.. Ensi viikko, kun on mitä on...

Pitäiskö jo sitten alkaa miettimään, että mies alkaa alkuhuuman jälkeen miettimään onko tästä sitten mihinkään...

Itsellä puolestaan on miestuttava joka pommittaa mua melkein päivittäin, haluaa soitella ja kävisi mieluusti kylässäkin. Samoin pitää naistaan tuollaisen välimatkan päässä. Kertoili siis mulle, koska kysyin suoraan että miten sillä on aikaa olla muhun niin paljon yhteydessä. Pohtii kuulemma usein, oisiko ruoho vihreämpää aidan toisellapuolen.
En halua pelotella, mutta.. syitä voi olla monenlaisia. Tai sitte hän ei vaan oo niin sitoutuvaa tyyppiä.

Juu, kuulostaa aika oudolta. Meillä aviomiehen kans oltiin koko ajan vain enemmän kiinni toisissamme, vaikka tilaa myös annetaan paljon. Jätin juuri ennen miestä tapauksen joka vältteli mua tai oli välillä paljon mies porukassa. Ei ollutkaan mun tyyppiä :-) Hyvää kannattaa etsiä :-)

Mä en jaksais ainaka tollasta touhua kattoo. Johan tuon tyhmempikin jo tajuu, eli ei halua viettää aikaa sun kanssa. Kysy suoraan, että mitä oikein meinaa jatkossa. mun mielipide, että tuskin tulee tuo teijän touhu toimimaan. Itelläni oli joskus hieman samankaltanen tilanne ja yhellä baarireissulla tapasinkin sitten nykysen mieheni. Tää mies joka halus nähä ja keksi tekosyitä sai hirveen kohtauksen kerran baarin pihassa, kun tuli mun kylkeen kyhnäämään ja houkutteli mua mukaan. Täräytin, että en lähe sun, enkä kenekään muunkaan mukaan, nimittäin seurustelen tällä hetkellä. Sori, taisit pikkasen myöhästyä. Tää tyyppi sai kammottavan raivarin siinä baarin pihassa ja katrju mulle, että mä olin tosissani sun kanssa, etkö muka tajunnu, että olin ihastunu suhun. Sanoin takasi, että lukusista tekosyistä päättelin, että tuskin kovin tosissas olit ja nythän se on hyvä pauhata ja riehuu tosta, kun aijemmin halusin tilannetta selvittää, niin eipä kiinnostanu tippaakaan, että nyt on myöhästä. Järjestyksenvalvojaki köpötti siihen paikalle, kun tää tyyppi potki seinää ja repi mua takista ja karju samalla. Järjestyksenvalvoja ei tuota tyyppiä baariin enää päästäny. Ei tollasta paskaa ole pakko katsoo ja nykyinen mieheni halus nähä aina, kun oli tilaisuus. Välillä alkuaikoina soitti jo aamusta, että perunu jotain menojansa, kun halus olla mun kanssa :D. Illasta soitti ja sano, että tuut huomenna tänne, että saan sut kainaloon :heart:. Aaah, toi oli, niin jännää aikaa ja ihanaa. Tosin on kyllä edelleenkin, tosin arjen touhut ja asiat tuo vaan lisä mausteita ja tuntuu aina vaan jännemmältä tää elämä mieheni rinnalla :D.

Yhteistyössä