aventin tuttipullo 8-9v vanha.no huh

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kaikennäköistä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kaikennäköistä

Vieras
otetaan vastaan osiosta poimittua.
vanha aventpullon tuttiosa
Onko kellään jemmassa aventin tuttipulloon tuttiosaa, jossa yksi pieni reikä? siis isompi kuin ns tuttipullossa, mut siitä ei tuu velli läpi kunnolla... Vaikee selittää. Sain lainaksi sellasen pullon kun tytöömme ei osannut imeä perinteisestä tuttipullosta. Tää kyseinen pullo on n. 8-9 vuotta vanha, mut tutti on hyvin säilyny ja olis kiva jos sais toisen vaihtoosan siihen...

Voiko joku olla tosissaan? Ja tuttipullo 8-9v vanha?

Olen käyttänyt esikoisella ja nuorimmaisella samoja pulloja, ikäeroa heillä 10v, meillä ei toki pullot ole kovin kovassa käytössä olleet. Tutteja on kyllä uusittu :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
eikö ole varaa maksaa pientä summaa uudesta. ikinä en itse ottaisi toisten Vanhoja tuttipulloja ja tuttiosia!!!

Juolahtiko mieleesi, ettei vauva ehkä osaa imeä muunlaisista, tai ainakaan se ei onnistu niin hyvin kuin tuosta ko. tutista? Juolahtiko? Neropatti.

Mulla oli käytössä tällä nuorimmalla eskolle ostettuja tuttipulloja. Ikäeroa 9v. Tuttiosat oon ostanu uudet ja välillä uusinu niitä juniorin aikanakin. Ja yks tuttipullo pn jopa mun vanha eli n.30v.

Mutta käytettynä en kyllä tutteja ostaisi, enkä myisi. Enkä tajua miten jotkut ei raski ostaa uutena tutteja.

Yhteistyössä