Avioero ja astioiden jako:)!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja turhis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

turhis

Vieras
Voi vinde,anoppi taas kylässä käydessään katseli ja kehui omia antamiaan kahvikuppeja ja käly syynäsi mun kirpparilta ostamiani tarjoiluastioita,että josko olisivat heidän mummon perintöä miehelleni ja pari vuotta sitten kun muutettiin kälyt oikein yksissä tuumin asettelivat astioita kaappeihin ja tekivät inventaariota mitä sieltä löytyy..

Perkules,tää on ihan turhis juttu,mutta juuri tällaiset asiat ärsyttää nyt suuresti vaikka onhan täs eros paljon isompiakin asioita :) MUT nyt tuntuu juuri nää pienetkin niin ärsyttäviltä,että tekis mieli karjaista kahvipöydäs "KUULES anoppi ota ne kuppis mukaasi ihan siltä seisomalta!"

JA miehän vien omat astiani mennessäni takuu varmasti luulkoon vaan kälyt perinnöikseen!!!

ite jostain syystä ajattelen näin että ne astiat mitä ite oon tuonu liittoon tai ostellu vuosien varrella niin kuuluu mulle...ne astiat mitä on tullu lahjoiksi keskustellaan läpi jos se jonka puolelta se lahjaksi on tullut ei sitä halua vaan kysyy jos toinen sen haluaa niin sillon voi nekin ottaa..

toki jos tulee riitaisa loppu niin kaikki astiat laitetaan puoliksi vaikka olis kyse puolesta tusinasta euron juomalaseja...

niin ja täytyy sitäkin kai aatella että jos on avioliiton aikaan ostettuja niin ne pitää jakaa niin että molempia tyydyttää mut ei siinäkään kyllä kälyillä ja anopeilla oo mitään virkaa tulla sanoon että kuinka ne pitää jakaa!!

Joo vinci näin on tuskin tähän ero soppaan tarvitaan vielä anoppia ja kälyjä ihan vaan astioita jakamaan!!!

Loppujen lopuks mulla on vain muutamia astioita jotka olen jo hyvin kauan sitten hommannut tai saanut ja perintönä tms.jotka todella ovat vain minun.Loput pitäköön ukko sukunsa kanssa!!!!

Ärsyttää vaan toi syynääminen!!!

Yhteistyössä