R
"Ruut"
Vieras
Mitä mieltä tilanteestamme? (Avioero, lasten huoltajuus,...) - Aihe vapaa - Keskustelu - Vauva
Mitä mieltä tilanteestamme? Mitä itse tekisitte?
Mitä mieltä tilanteestamme? Mitä itse tekisitte?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kiitos, olipa kiva kuulla tällainenkin kokemus. Itse olen kiittänyt luojaani, että lapsi on iltapäivään asti päiväkodissa, itselläkin on tässä kolmisen kuukautta mennyt itkiessä, koti on kuin pommin jäljiltä, mutta nyt tuntuu et alkaa jo edes jokunen ajatus juoksemaan. Tiedän että vuoden päästä elämäni on jo ihan eri kuosissa, mutta nyt vaan tuntuu etten pääse mistään läpi, en mihinkään suuntaan.Itse tein niin, että kun avioeroni ja miehen pettäminen tuli minulle aivan shokkina, muutin yksin pois ja lapset muuttivat luokseni vasta puolen vuoden päästä. Mutta hyvähän tuo ratkaisu ei lapsille ollut, tai ehkä se ero ei ollut hyväksi? Olin ihan palasina, mun oli vain pakko saada itkeä aikani ja koota itseni, kotini ja elämäni ennen kuin taas voin jatkaa kokosydämisesti lasten kanssa...
Itse tein niin, että kun avioeroni ja miehen pettäminen tuli minulle aivan shokkina, muutin yksin pois ja lapset muuttivat luokseni vasta puolen vuoden päästä.
Alkuperäinen kirjoittaja Eroäiti;29079387:Muista että se on aina heikommassa asemassa joka lähtee pois ja jättää lapset toisen huollettavaksi. Lähihuoltajuuden saaminen sen jälkeen ei ole itsestäänselvää, erityisesti jos mies ei suostukaan siihen enää.
Alkuperäinen kirjoittaja Eroäiti;29079387:Muista että se on aina heikommassa asemassa joka lähtee pois ja jättää lapset toisen huollettavaksi. Lähihuoltajuuden saaminen sen jälkeen ei ole itsestäänselvää, erityisesti jos mies ei suostukaan siihen enää.