P
Pyhä avioliitto?
Vieras
Olemme olleet mieheni kanssa yhdessä jo yli 20 vuotta. Vuosi vuodelta tyhjyyden tunne sisälläni vain kasvaa ja kasvaa. Kotona olen passiivinen, en tunne iloa mistään jne. Kuitenkin minun "pitäisi" tuntea kaikkea muuta, onhan mies hyvä, kiltti, työssäkäyvä, hyvä isä jo aikuisille lapsillemme jne. Seksikin sujuu, mieheni on todin enemmän halukas kuin minä, silti sanon harvoin ei kun tekee aloitteen. Kun kohtaan pitkään yhdessä olleita onnellisia pariskuntia, ajattelen aina, että mikä noiden salaisuus on, miten pystyvät olemaan noin onnellisia yhdessä noin pitkän avioliiton jälkeenkin
.
Ja kun kohtaan nuoria pariskuntia ajattelen kyynisesti, että ei tuu kestämään teidän onni.
Ero käy mielessäni aina silloin tällöin, mutta koen olevani hullu kun edes mietin sitä, eihän mulla mitään syytä ole...mies ei ole väkivaltainen, ei juoppo jne. Pelkään myös yksinäisyyttä, ystäviä ei oikein ole. En usko, että parisuhdeterpia auttaa tässä
.
Tunnen olevani umpikujassa asian suhteen. Neuvoja kaipaisin.
Ja kun kohtaan nuoria pariskuntia ajattelen kyynisesti, että ei tuu kestämään teidän onni.
Ero käy mielessäni aina silloin tällöin, mutta koen olevani hullu kun edes mietin sitä, eihän mulla mitään syytä ole...mies ei ole väkivaltainen, ei juoppo jne. Pelkään myös yksinäisyyttä, ystäviä ei oikein ole. En usko, että parisuhdeterpia auttaa tässä
Tunnen olevani umpikujassa asian suhteen. Neuvoja kaipaisin.