avioliiton vaikeus?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vakkari harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vakkari harmaana

Vieras
Meillä on mennyt jo reilu vuosi aika huonosti...

Mulla on mennyt luottamus mieheen aivan täysin. Valehteli kaikkia talouteen liittyviä asioita ja sitten viimeinen piikki oli kun oli yhteydessä toisen naisen kanssa.

Mä voin jo niin huonosti ennen tätä naisseikkaulua että olin moneen kertaan eroamassa.

Tämä toinen nainen oli miehen elämässä vain pienen hetken ja sen kautta suhteemme ajautui tilaan että oltiin todella pohjalla.
PUhuttiin kaikki asiat läpi ja päätettiin että puoli vuotta katsotaan miten menee ja sitten tehdään ratkaisu. Nyt se puoli vuotta on kulunut ja alku meni todella hyvin, oltiin äärimmäisen lähellä toisiamme ja halit, kosketus ja seksi paranivat ja lisääntyivät.

Nyt ollaan taas siinä vaiheessa että mitään ei tapahdu ja olen itse niin kyllästynyt tähän suhteeseen että säännöllisesti ajattelen eroa. Välillä tuntuu ettei tuo mies herätä mitään tunteita ja pelkään myös että mieheni on jäänyt tähän suhteeseen vain lastemme takia.
Vaikka tietää kyllä että en alkaisi koskaan tapella lapsista.
Lisäksi huomaan että haluan ja janoan huomiota toisilta miehiltä ja haaveilen paremmasta elämästä...mutta en tiedä missä ja kenen kanssa???
Kaikki on niin sekavaa

Mulla ei ole voimia lähteä, enkä oikein tiedä miten toimia edes. Mitä jos tämä on vain joku mun henkkoht ongelma ja myöhemmin huomaan että lähdin hyvästä suhteesta?

Onko tälläinen puntarointi ihan tavallista ennen mahdollista eroa?

Ja kauanko mä vielä harkitsen?

Lukuisista ystävistä huolimatta en ole kenellekään kertonut meidän ongelmista, en tiedä miksi!?
Tuntuu että minulla on nyt liian monta asiaa kannettavana enkä oikein saa mistään kiinni.

kiitos tota mä just onn miettinyt. Kiva saada kommentteja.
En usko että se arki kovinkaan auvoista on nyt kellään...ja mikäli oon oikein ymmärtänyt muiden juttuja kuunnellessa että niillä menee paljon huonommin.
Meillä on vielä se hyvä puoli että arki toimii vaikka se onkin vain arkea....
ja joskus naurtaankin yhdessä.
Mutta pohjimmiltani tunnen oloni onnettomaksi...
kai siitä kertoo jo se että toivon välillä että ihatuisin johonkin toiseen

Mieti niin kauan että et enää näe kuin yhden vaihtoehdon, sen eron.
Mä mietin muutaman vuoden, oli on/off. Sitten tuli se viimenen tikki, viimenen tappelu, ja siinä se oli.
Ei kaduta. Olis saattanut kaduttaa ja mietityttää et mitäs jos kuitenkin palais takasin, jos olis eronnut silloin kun yhtään epäröi, edes kerran kuukaudessa.

Ja mulla nuo sun kirjoittamat tunteet tuli ihan lopussa. Se et haaveilin toisista vaikken oikeasti toista miestä todellakaan haluais kun on yhdestä päässyt. ;)
Ja se tunne ettei enää ees jaksa välittää.

Minä en tahdo erota...enää..koska ongelmia on ollut aina,olen päättänyt vain selvitä...olen osasyyllinen...molemmat ovat tehneet väärin,taloudellisia ongelmia,syrjähyppyjä...Mutta olen päättänyt että silloin kun lapset ovat pieniä ei kannata erota....se on herkkää aikaa.......elämä on kummallista,jatkuu vaikka luulee kaiken olevan ohi...mutta aika näyttää kuinka asiat menevät,ei pidä koskaan hätiköidä...

mutta aika jolloin lapset ovat pieniä on se aika, jolloin kuulemma eniten erotaan,koska välit monesta syystä kiristyvät,jos siitä pääsee yli..kaikilla parempi,jos ei pääse on syytä erota....

No joo mutta jos suhteessa on pettämisiä ym niin ei se lasten iäsät ja kireydestä johdu.

Eri tilanteet tietty jokaisella mutta kannattaa oieasti miettiä mitä ne lapset joutuu kokea, aj mikä on tärkeintä.

kokemusta pettämisistä ym..nimenomaan ei johdu lapsista siksi pitäiskin yrittää uudelleen...täällä ollaan oltu eroamassa,mutta joku sanoo että pitää jatkaa..ja minä tiedän paljon lasten elämästä ja kehityksestä...pahin on riitelevät vanhemmat,mutta vielä pahempi on ilman läsnä olevia vanhempia...
JOs lapset kärsii pitkään,ero tietysti,mutta aina ensin, ja pitkään harkittuna...koitetaan jatkaa.....?

Yhteistyössä