K
"kesäleski"
Vieras
Olemme aviopari, naimisissa yli 20 vuotta.
Perheellämme on mökki sadan kilsan päässä ja mieheni viettää siellä aikaa yksin, tehden kaikenlaisia metsän perkaus hommia ym. muita askareita.
Ystävät eivät ole ymmärtäneet ollenkaan meidän tapaamme asua erillään aina silloin tällöin.
Minä olen kotona, koska olen vielä työssä ja mieheni on eläkkeellä, joten hän voi lähteä mökille viikollakin.
Meille asia ei aiheuta skismaa.
Luulen mieheni viihtyvän yksinään yhtä hyvin kuin viihdyn itsekin.
Meille erossa olot on lepoa liitosta ja kun olemme yhdessä, on ihan mukavaa sekin.
Meillä on toisistamme täysi luottamus, joten tämä kuvio onnistuu.
Olemme toki päivittäin yhteydessä, onhan kännykät keksitty.
Meidän liittomme ei ole sitä, että tarvitsisi olla jatkuvasti toisen käsipuolessa, vaan on onneksi paikka, jossa voi olla ihan yksikseen.
Oletko sinä puolisosi kanssa 24/7, vai saatko joskus lomaa liitostasi?
Perheellämme on mökki sadan kilsan päässä ja mieheni viettää siellä aikaa yksin, tehden kaikenlaisia metsän perkaus hommia ym. muita askareita.
Ystävät eivät ole ymmärtäneet ollenkaan meidän tapaamme asua erillään aina silloin tällöin.
Minä olen kotona, koska olen vielä työssä ja mieheni on eläkkeellä, joten hän voi lähteä mökille viikollakin.
Meille asia ei aiheuta skismaa.
Luulen mieheni viihtyvän yksinään yhtä hyvin kuin viihdyn itsekin.
Meille erossa olot on lepoa liitosta ja kun olemme yhdessä, on ihan mukavaa sekin.
Meillä on toisistamme täysi luottamus, joten tämä kuvio onnistuu.
Olemme toki päivittäin yhteydessä, onhan kännykät keksitty.
Meidän liittomme ei ole sitä, että tarvitsisi olla jatkuvasti toisen käsipuolessa, vaan on onneksi paikka, jossa voi olla ihan yksikseen.
Oletko sinä puolisosi kanssa 24/7, vai saatko joskus lomaa liitostasi?