avioliittoni hajoaa koska kävin käsiksi..!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "nimetön"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"nimetön"

Vieras
pitkä tarina mutta koitan kertoa pähkinänkuoressa.
ollaan oltu naimisissa 6 vuotta ja meillä on 2 lasta. eilen lähdimme yhdessä ulos juhlimaan vuosipäiväämme ja ei mennyt ihan kuin suunnittelimme. jo alkuillasta mieheni katosi ystävänsä kanssa toiseen baariin eikä suostunut edes vastamaan mulle puhelimeen.koko yö oltiin erillämme,minä lähikuppilassa ja mies missä lie. 12 aikaan tuli viesti kun mies oli mennyt kotiin että missä oon huoraamassa ja että mun ei tartte tulla enää kotiin ja että hänellä on monia suhteita ollut ja aikoo lähteä pettämään kerta mäkin olen (en kyllä ollut) pettämässä! aivan järjetöntä solvausta ja haukkumista ja uhkailuja kuinka mun elämä oli tässä ja että oon menettänyt kaiken!
menin kotiin missä mies aloitti huutamisen ja syyttelyn saman tien.sain kuulla olevani vaikka mitä. no mulla paloi käämi ja kävin mieheni päälle,läimin ja heittelin tavaroilla ja kilahdin siis ihan totaalisesti. naapurit soittivat poliisit ja mieheni sanoi ettei halua enää jatkaa mun kanssa. oon ollut äidilläni nyt tän pvän.
tiedän että tein väärin mutta mä olen jo kuusi vuotta kuunnellut kuinka musta ei ole mihinkään ja kuinka huoraan ja koskaan en saa minnekään mennä ilman hirveää riitaa. aina saan kulkea munankuorilla kotonani ja odottaa milloin se kilahtaa.
oon niin pettynyt käytökseeni ja siihen että olin väkivaltainen ja haenkin itselleni apua sen päätin, mutta oliko meidän suhde nyt tässä?

Mies provosoi ehkä tahallaan että kävisit käsiksi ja saisi tekosyyn vierittää kaiken sun harteille ja syyttää sua erosta. Miehen käytös, turha syyttely, ei muutenkaan kuulosta terveeltä. Hyvä että haet apua, mutta pahin ongelma on itse suhde, kannattaako sitä jatkaa vaikka mies "leppyisi"?

Mä olen sitä mieltä, että hyvä, kun liittonne hajoaa. Se ei vaikuta olevan lähimainkaan terveellä pohjalla. Eikö sua häiritse se, että miehesi sanoi pettäneensä sinua useamman kerran jo pitempään?

Ikinä ei tietenkään saa kenenkään päälle käydä, mistä syystä on ihan oikein, että sen suhteen saat kärsiä tekojesi seuraukset. Ja hyvä, että olet ymmärtänyt toimineesi väärin. Pyytäisin tuota päälle käymistä mieheltä anteeksi, mutta muutoin olen ikävä kyllä sitä mieltä, ettei liittonne taida olla pelastamisen arvoinen. Satutatte kumpikin toisianne.

[QUOTE="nimetön";29826996]pitkä tarina mutta koitan kertoa pähkinänkuoressa.
ollaan oltu naimisissa 6 vuotta ja meillä on 2 lasta. eilen lähdimme yhdessä ulos juhlimaan vuosipäiväämme ja ei mennyt ihan kuin suunnittelimme. jo alkuillasta mieheni katosi ystävänsä kanssa toiseen baariin eikä suostunut edes vastamaan mulle puhelimeen.koko yö oltiin erillämme,minä lähikuppilassa ja mies missä lie. 12 aikaan tuli viesti kun mies oli mennyt kotiin että missä oon huoraamassa ja että mun ei tartte tulla enää kotiin ja että hänellä on monia suhteita ollut ja aikoo lähteä pettämään kerta mäkin olen (en kyllä ollut) pettämässä! aivan järjetöntä solvausta ja haukkumista ja uhkailuja kuinka mun elämä oli tässä ja että oon menettänyt kaiken!
menin kotiin missä mies aloitti huutamisen ja syyttelyn saman tien.sain kuulla olevani vaikka mitä. no mulla paloi käämi ja kävin mieheni päälle,läimin ja heittelin tavaroilla ja kilahdin siis ihan totaalisesti. naapurit soittivat poliisit ja mieheni sanoi ettei halua enää jatkaa mun kanssa. oon ollut äidilläni nyt tän pvän.
tiedän että tein väärin mutta mä olen jo kuusi vuotta kuunnellut kuinka musta ei ole mihinkään ja kuinka huoraan ja koskaan en saa minnekään mennä ilman hirveää riitaa. aina saan kulkea munankuorilla kotonani ja odottaa milloin se kilahtaa.
oon niin pettynyt käytökseeni ja siihen että olin väkivaltainen ja haenkin itselleni apua sen päätin, mutta oliko meidän suhde nyt tässä?[/QUOTE]

Oikeesti, haluatko jatkaa suhteessa jossa elämä on ollut kuusi vuotta tällaista?

Ei se siksi hajoa että sinä kävit käsiksi vaan siksi kun teillä ei ole riittävästi rakkautta, luottamusta ja keskinäistä lojaliteettia alun perinkään. Ja ehkä myös liian hanakat viinahampaat.

Provo tai ei niin valitettavasti ihmiset elävät tälläisissä suhteissa. Minäkin ennen. Jopa kahteen kertaan ennen kuin opin. Piti useamman vuoden kuunnella huorittelua,alistamista ja lyömistä ennenkuin ymmärsin.
Toiv.pääset irti. Varmaa on,että kohta hän pyytää sinua takaisin. Tuollaiset tyypit tulevat aina takaisin.

Yhteistyössä