avioseksi epätyydyttävää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "emäntä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

"emäntä"

Vieras
lasten myötä seksi on ns pikapano ja loppuu siihen kun mies laukeaa, poikkeuksetta lähes joka kerta ja sitten mies pahoittele kun tuli niin aikaisin.

Mitäköhän mies pitäis jos tekisin hänelle saman ens kerralla eli saattaisin itseni loppuun ja kääntäisin selän sängyssä yhden halauksen jälkeen? vois olla aika loukkaantunut!

Lisäksi meidän seksiin ei kuulu yhtään esileikkiä, ei suutelua ja lähinnä menee joko niin että mies jyystää perinteisesti päällä tai minä hoidan hommat päällä ja hän makaa silmät kiinni kädet pään sivuilla.

Kaikenlisäksi mies on selkeästi kiinnostunut peppuseksistä ja on sitä hinkunut ja yrittänytkin päästä sinne puolelle mutta ei sinne ihan kahden minuutin kuivajyystöllä päästä ja vielä ilman liukkaria.

Jos puhun tästä hänelle niin hän loukkaantuu verisesti ja varmaan pistää pilin pussiin! (XD)

no kyllä meilläkin jo refluksilapsi nukkuu useamman tunnin putkeen inahtamatta, jää siinä aikaa liukastella suuntaan jos toiseenkin =) hommasta on tullut teille liikaa suoritusrutiinia, ikuisuuskysymyshän tuo on... lämmittelyä ja läheisyyttä peliin...

no kyllä meilläkin jo refluksilapsi nukkuu useamman tunnin putkeen inahtamatta, jää siinä aikaa liukastella suuntaan jos toiseenkin =) hommasta on tullut teille liikaa suoritusrutiinia, ikuisuuskysymyshän tuo on... lämmittelyä ja läheisyyttä peliin...

niin siis ei kysymys olekaan siitä etteikö olis mahdollisuutta vaan mies ei vaan selkeesti ymmärrä! jos mä yritän jotain jollain erikoisella tavalla niin eiköhän hän ole heti muna pitkällä menossa yhdyntään ja sitten laukeaakin pian :/

Ei se varmaan auta kun avata suunsa.

Ja yks hauska keino on se leikki, että "katsotaan, kuinka kauan voit olla koskematta muhun" ja sama sitten toisinpäin :) Hieno tapa pitkitää alkua :)

[QUOTE="emäntä";24904654]kysy vain kuinka monta kertaa...[/QUOTE]

No sitten en kyllä ymmärrä, että miten teillä ei voi olla esileikkiä, jos sinä sitä esileikkiä teet.

[QUOTE="vieras";24904696]No sitten en kyllä ymmärrä, että miten teillä ei voi olla esileikkiä, jos sinä sitä esileikkiä teet.[/QUOTE]

no ei se yksipuoleinen esileikki paljon auta jos mies haluaa heti yhdyntää. hänen mielestään esileikkiä on ainoastaan se että runkkaan häntä tai se että hän sormettaa minua kylmiltään 15s.

Ilmeisesti hän pitää sinua vielä viehättävänä jos kerta tulee nii 'pian'.

PS: 3 minuuttia ja yli ei ole 'pian' vaan normaali aika.
Kaikki sen jälkeen on plussaa jo =)

Niin no tästä olenkin ollut tyytyväinen että laukeaa helposti sillä joskus aiemmin oli selkeästi ongelmaa ettei meinannut laueta yhdynnässä ja heijastin sen kaiken itseeni niin että pidin itseäni täysin epähaluttavana.

Jotenkin tuntuu hullulta toi 3minuutin seksi, edellisten kumppaneiden kanssa akti on kestänyt nollasta sataan helposti puoli tuntia...

[QUOTE="emäntä";24904726]Niin no tästä olenkin ollut tyytyväinen että laukeaa helposti sillä joskus aiemmin oli selkeästi ongelmaa ettei meinannut laueta yhdynnässä ja heijastin sen kaiken itseeni niin että pidin itseäni täysin epähaluttavana.

Jotenkin tuntuu hullulta toi 3minuutin seksi, edellisten kumppaneiden kanssa akti on kestänyt nollasta sataan helposti puoli tuntia...[/QUOTE]

3 min on keskimääräinen kesto urospuoliselle homo sapiens lajin edustajalle.
Se on siis normaali aika, ellei sitten jollain tavalla pitkitetä sitä, esim kumppanin takia.

Ota piiska käyttöön. - toimi meillä. Kerrot miehelle, että tällä kertaa sinä määräät tahdin, ja ainakun mies yrittää tehdä jotain mistä et tykkää, annan piiskaa. Tai vastaavasti jos haluan hänen tekevän jotain, muttei meinaa suostua, niin piiskaa.. Toimi meillä.. :)) Enkä nyt tarkoita mitään kunnon ruoskimista vaan vaikka pientä näpäyttelyä. Meillä mies tykkää varsinkin siitä kun saa itse piiskata.. ;) Tietysti asiasta pitää ensin puhua, eikä vaan alkaa toista ruoskimaan. TAI sitten hillitympi vaihtoehto on käsiraudat. Sidot miehesi kiinni vaikka sängynreunaan tm. ja teet miehesi päällä mitä tykkäät. MIELIKUVITUSTA PELIIN! Kyllä se pillu alkaa maistumaan puulta jos aina samaa hommaa tehdään.

Ota piiska käyttöön. - toimi meillä. Kerrot miehelle, että tällä kertaa sinä määräät tahdin, ja ainakun mies yrittää tehdä jotain mistä et tykkää, annan piiskaa. Tai vastaavasti jos haluan hänen tekevän jotain, muttei meinaa suostua, niin piiskaa.. Toimi meillä.. :)) Enkä nyt tarkoita mitään kunnon ruoskimista vaan vaikka pientä näpäyttelyä. Meillä mies tykkää varsinkin siitä kun saa itse piiskata.. ;) Tietysti asiasta pitää ensin puhua, eikä vaan alkaa toista ruoskimaan. TAI sitten hillitympi vaihtoehto on käsiraudat. Sidot miehesi kiinni vaikka sängynreunaan tm. ja teet miehesi päällä mitä tykkäät. MIELIKUVITUSTA PELIIN! Kyllä se pillu alkaa maistumaan puulta jos aina samaa hommaa tehdään.

Mä luulen että ongelma onkin juuri se että mies saa sitä mitä haluaa, minä en. Haluisin kovasti että mies olisi se määräävä ja 'ottaisi' minut

noo, sitten joko puhut asiasta tai sidot itsesi sänkyyn... laitat vaikka jonkun asun päälle tai alusvaatteet ja kylpytakin niin mies käy varmasti kiinni.. sanot ett' haluat tehdä jotain muuta kivaa ennen yhdyntää..

tai sitten flirttailet koko päivän miehellesi sillain ohimennen niin jos onnistut niin mies odottaa koko päivän että saisi käydä sinuun käsiksi.. herättelet sen aisteja..

[QUOTE="emäntä";24904765]Mä luulen että ongelma onkin juuri se että mies saa sitä mitä haluaa, minä en. Haluisin kovasti että mies olisi se määräävä ja 'ottaisi' minut[/QUOTE]

Ottaisi on sama kuin 'raiskaus' (huomaa merkit)

Kiitos feminismille, mieheetkään eivät enää uskalla 'ottaa' naistansa, tiedä vaikka tulee korville tai syyte.

[QUOTE="vieras";24904839]Eipäs ole, vaan yhdeksän (9) minuuttia.

Kolme minuuttia nyt ei riitä mihinkään...[/QUOTE]

Viimeisin tieto mikä minulla on , on 3 minuuttia.
9 minuuttia ei voi pitää paikkaansa.

Keskimääräinen yhdynnän kesto voi olla 9 minuuttia mutta se on eriasia.

3 minuuttia riitää vallan mainiosti, miehelle :D

[QUOTE="vieras";24904880]Luuletko oikeasti, että ap:n mies ei "ota" naistansa, koska luulee, että ap haastaisi hänet oikeuteen? Wtf? :D :D[/QUOTE]

=) en tiedä, eivätkä tiedä muutkaan miehet.

Kerro minulla mikä on yleisin tilanne missä nainen raiskataan ja kenenkä toimesta..

Jaska ja ap hei, seksistä voi ihan reilusti puhua sen kumppanin kanssa. Silloin kannattaa ottaa esille nämä asiat, että millaisia otteita toivoo jne. Niin ei tarvitse sitten miehen pelätä, että uskaltaako tehdä jotain vai ei.

Seksin määrä maailmassa on vakio, se vain on jakautunut ihan päin persettä sitä haluavien keskuudessa :'( Kauhistuttavaa lukea että naiset elää puutteessa kun itellä ollut se tilanne ettei exä pidtänyt seksistä ollenkaan, hyvä että ollaan kaksi lasta saatu aikaiseksi..

Yhteistyössä