U
Uravaimo
Vieras
Aviossa 20 v ja lapsiakin on. Kysyisin vain mielipidettä miehen seksihaluista, kun haluaisi seksiä joka käänteessä, muttei muuten pysty läheisyyttä osoittamaan ollenkaan. Onko normaalia miehille tällainen käytös. Valittaa ja suuttuu kokoajan, kun en viime aikoina ole jaksanut kuten ennen kun sain uuden työn joka vie paljon voimia kodinhoidon lisäksi. Odotin tukea mieheltä vaikeaan tilanteeseen, mutta ilmeisesti tukea ei tule. Etenkin tuo muu läheisyys seksin lisäksi on aina puuttunut meillä ja nyt se tosiaan jo alkaa häiritä halujani entisestään. Olen sanonut miehelle tästä, muttei mene perille. Muutoin mies kyllä on suht' täydellinen, mutta enpä tiedä, miten tällaista tilannetta voisi kohta enää lähteä korjaamaan. Mieheni ei kyllä ole normaali seksin suhteen, rupeaa olemaan jo riippuvaisuusoireita, muttei tajua itse. Filmejä katsoo kun olen muualla jne...Outoa, että toinen voi muuttua aivan kummalliseksi tässä asiassa. Hyvä mies on muutoin, mutta tämä asia alkaa ottamaan pattiin jo todella. Onko eron paikka, aika sietämätön tilanne? Ei olisi aivan helppo ratkaisu erota, mutta...