M
minävaankyselen
Vieras
eli miten tärkeänä pidät nykypäivänä naimisiin menoa ja onko järjestyksellä väliä?(siis lapset,avioliitto...jne) ja mikä on syy mikäli et ole mennyt /et ole menossa naimisiin lapsen äidin/isän kanssa?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Eipä se avioliitto aina tarkoita vakaata perustaa.. Itse olen kyllä avoliitossa ja meillä on jo pari lasta mutta mennään kyllä naimisiin jos nyt ei ihan vielä. Isännällä kauhea juhlakammo mutta haluaa kuitenkin itsekin jossain vaiheessa vihille. On se tärkeää!Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2005 klo 11:09 kahden lapsen äiti kirjoitti:Avioliitto ja sitten lapset vakaalle perustalle. Tai siis näin MINÄ ajattelen. Näin meillä. :heart: :heart: :heart: :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2005 klo 09:32 Iitu kirjoitti:Itsekkin olen avoliittolainen, myöskin juhlakammon vuoksi. En minä vaan...
[KLIP]
Sen puolesta olsi hyvä käydä maistraatin kautta.
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2005 klo 22:18 joakma kirjoitti:Minäkin olen siinä asiassa vanhanaikainen että ensin naimisiin ja sitten vasta lapsia. Jos ei ole valmis sitoutumaan lapsen isään/äitiin avioliiton kautta niin miten sitten voi sitoutua lapseen loppuiäkseen?! Itse menin naimisiin koska haluan viettää lopunelämäni rakastamani miehen kanssa. Papin edessä olen luvannut rakastaa aina kuolemaan asti. Sitä lupausta en aio rikkoa vaikka välillä tuntuu että hermo menee tuon ukonketaleen kanssa! Mutta on se sitten kuitenkin niin ihana! :heart:
Mutta jokainen tekee oman tyylinsä mukaan! :flower: