N
Neuvoton
Vieras
Olen ollut nyt pari vuotta mieheni kanssa yhdessä, mistä iso osa asuttu yhdessä. Olen tässä ajassa miettinyt jo paljon eroa vaihtelevasti. Olen lihonut ja menettänyt itsevarmuuden ja tuntuu kuin olisin samalla menettänyt itsenikin, enkä tiedä enään kuka olen. Mies on kaikinpuolin kiltti, antaa hellyyttä ja ei koskaan hauku minua. Hän ei kuitenkaan panosta suhteeseemme. Minä olen se kuka järjestää yllätyksiä, tuo aamupalaa sänkyyn, keksii yhteistä tekemistä ja ostelee lahjoja. Lisäksi miehen perhe on ihan erilainen kuin minä ja pitää minua ulkopuolisena. Minua ahdistaa todella paljon kun kyläilemme heidän luona, niin paljon, että saan verenpaineen kuumeeseen asti. Meidän perhe lellii miestäni ja hänellä on todella hyvät oltavat minun vanhempieni luona. Kaiken lisäksi olen joutunut rahallisesti vaikeuksiin mieheni takia ja menettänyt luottotietoni hänen takia, ottamalla hänelle pikavipin, kun hän tarvitsi nopeasti rahaa. Haluaisin vain olla varma siitä, että kun jätän hänet, niin en alkaisi katumaan...