V
vieras
Vieras
Onko kukaan teistä opiskellut ikinä avoimessa yliopistossa? Mietin tässä, että kuinka monta opintopistettä olisi realistista kuvitella voivansa suorittaa tässä vajaan vuoden aikana, ennen ensi kesää (iltaisin päivätyön lisäksi siis)... Olisiko jollain mielipiteitä millainen opintotahti suunnilleen olisi hyvä?