V
vierailija
Vieras
sinulle, joka tieten tahtoen halusit tulla minun ja mieheni elämään ja vastoin odotuksia et ymmärtänyt selkeitä merkkejä siitä ettei mieheni enkä myöskään minä, halua olla missään tekemisissä kanssasi.
Sinä, ehdoin tahdoin, halusit ängetä mieheni elämään, otit hänen tiedot selville ja otit yhteyttä. Ymmärrän että koet mieheni varmasti mukavana ja komeanakin mutta ymmärräthän että tällä miehellä on jo vaimo ja perhe.
Myös sinulla on mies ja omia lapsia.
Ajattelitko kertaakaan mitä aiheutat omalle perheellesi ja myös meidän perheelle.
Olet naimisissa ja olet varmasti kuullut sanonnan "älä himoitse toisen omaa"..
Vaikka miehillä, perheenisillä on oma vastuunsa, on sellainen myös sinulla..
Juuri sinunkin tulisi keskittyä enemmän ja paremmin omaan mieheesi ja lapsiisi, eikä haikailla sitä toisen omaa.
Olen onnellinen että mieheni tajusi hankkiutua sinusta eroon ennen kuin suurempaa vahinkoa oli sattunut kenellekään meistä ja uskon että sinunkin surusi olisi ollut suurta jos miehesi olisi saanut tietää toimistasi.
Harkitsen syvästi että otan mieheesi yhteyttä koska uskon että hänelläkin on oikeus edes suht rehelliseen kumppaaniin - vai haluatko kenties kertoa itse ?
Toivon että pysyt nyt poissa elämästämme, koska mieheni sitä toivoi.
Kiitos kaikille jotka jaksoitte lukea.
Pytäisin vielä koodaamaan jollain tapaa listaan kun olette tämän lukeneet
Sinä, ehdoin tahdoin, halusit ängetä mieheni elämään, otit hänen tiedot selville ja otit yhteyttä. Ymmärrän että koet mieheni varmasti mukavana ja komeanakin mutta ymmärräthän että tällä miehellä on jo vaimo ja perhe.
Myös sinulla on mies ja omia lapsia.
Ajattelitko kertaakaan mitä aiheutat omalle perheellesi ja myös meidän perheelle.
Olet naimisissa ja olet varmasti kuullut sanonnan "älä himoitse toisen omaa"..
Vaikka miehillä, perheenisillä on oma vastuunsa, on sellainen myös sinulla..
Juuri sinunkin tulisi keskittyä enemmän ja paremmin omaan mieheesi ja lapsiisi, eikä haikailla sitä toisen omaa.
Olen onnellinen että mieheni tajusi hankkiutua sinusta eroon ennen kuin suurempaa vahinkoa oli sattunut kenellekään meistä ja uskon että sinunkin surusi olisi ollut suurta jos miehesi olisi saanut tietää toimistasi.
Harkitsen syvästi että otan mieheesi yhteyttä koska uskon että hänelläkin on oikeus edes suht rehelliseen kumppaaniin - vai haluatko kenties kertoa itse ?
Toivon että pysyt nyt poissa elämästämme, koska mieheni sitä toivoi.
Kiitos kaikille jotka jaksoitte lukea.
Pytäisin vielä koodaamaan jollain tapaa listaan kun olette tämän lukeneet