avoin kirje "sille" naiselle..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja mimomamo:
juu, tätä juuri meinasin kun toisessa ketjussa ihmettelin sitä "netti kiihkoilu" pariskuntaa.. molemmat elävät omilla tahoillaan liitossa.. mun mielestä sellainen on törkeää. Ihmiset toivovat että maailma olisi parempi paikka, olisi ehkä sitten hyvä aloittaa ihan siitä että mitä sinä teet kanssa eläjille. Tee toiselle niinkuin toivoisit sinulle tehtävän...
tiedättehän... raivostuttaa ihmisten itsekkyys, oman navan ympärillä ajattelu.. huoh.. surullista..

hienosti kirjoitettu niin totta. se maailman hyvyys ei voi toimia jos kaikki ajattelevat vain ja ainostaan itseään.

Voi että sitä jotkut naiset jaksaa - tarkoitan ap:tä. Minua ei mitenkään kaivelisi, jos joku nainen vimmatusti yrittäisi lähestyä minun armasta siippaani. Hän kun osaisi kyllä laittaa semmoisen naikkosen kuriin minuutissa, eikä minun taatusti tarvitsisi täällä netissä tilittää mokomaa episodia.

Sitä kai se itsekkyys omat mielihalut teettää, ettei jakseta ajatella enää muita. Jos ei nyt välttämättä sen toisen perhettä niin ajattelisivat edes omaansa.

Kiitos

Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Tunteitaan ei voi määrittää, mutta tekojaan voi, niin miehet, isät kuin naiset, vaimot ja äiditkin.

Mun mielestä se tunne (haaveilee koko elämänsä eri ihmisestä jonka kanssa elää) on pahempi kun joku yks syrjähyppy!!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tunteitaan ei voi määrittää, mutta tekojaan voi, niin miehet, isät kuin naiset, vaimot ja äiditkin.

Mun mielestä se tunne (haaveilee koko elämänsä eri ihmisestä jonka kanssa elää) on pahempi kun joku yks syrjähyppy!!

Mut toisaalta useimmiten ihastukset tulevat ja menevät, jos ei anna tunteiden kasvaa ja vallata ajatuksia niin tuskin sitä haaveilee kuitenkaan kovin pitkään.

Alkuperäinen kirjoittaja online:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Mut toisaalta useimmiten ihastukset tulevat ja menevät, jos ei anna tunteiden kasvaa ja vallata ajatuksia niin tuskin sitä haaveilee kuitenkaan kovin pitkään.

Poikkeuksia on! Ihastuksia on aina, mutta rakastumiset on asia erikseen.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä