avomieheni vahtii joka askelta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja prolaardilantio93
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

prolaardilantio93

Vieras
Ihan kirjaimellisesti. Kaikki alkoi siitä (kun mä.lopputiliä.en.saanut), ku muutin mieheni luo noin vuosi sitten ja lihoin, kun en löytänyt mitään fyysistä aktiviteettia, edes töitä, eikä urheilukaan enää kiinnostanut, kun mies änkesi perään salille.

Eli, ei huvittanut liikkuminen, koska olisin halunnut liikkua itsenäisesti ja tavata kavereita. Muutin kauaksi perheeni ja kavereitteni etäisyydestä. Mutta, tuli yllättävä käänne, lopetin e-pillerit ja mielialalääkkeet, jotka aiheuttivat maniaa aikalailla ja siinä samalla myös sitten lihottivat.

Laihduin jotain 10kg ja nyt on enää 10 kg vähemmän ylipainoa. Olen kävellyt itsenäisesti ja tekstannut kavereiden kanssa. Mies silti yrittää tyrkyttää mulle väkisin autokyytiä johki 100 m kauppareissulle, ei sinänsä kyttää mitä syön. Mutta, yrittää kuitenkin tuputtaa mulle ruokaa ja on vihainen kun en syö samoja ruokia kuin hän tekee.

Kun itsetunto on kasvanut, olen tavannut kavereita taas noin kuukausi sitten about puoleen vuoteen. Tunnen itseni kauniimmaksi, käyn balettitunnilla, mies jo puoli vuotta sitten rupesi tiuskimaan ja valittamaan kun teen näitä asioita yksin. En saisi kuulemma tekstatakaan kavereille, kun hän luulee jäävänsä kakkoseksi.

Ja juu,tästä saan syyttää itseäni ja niin edes päin, sitä en kiellä, mutta onko muita ollut samaisessa tilanteessa "kontrollifriikin" silmän alla, niin pahasti, että et saa kehenkään muuhun pitää yhteyttä paitsi tähän tiettyyn ihmiseen joka nyt on sun kanssa kuin paita ja perse muutenkin?

Hoikistumisen myötä itsevarmuutesi ja viehätysvoimasi on kasvanut ja tätä ei miehen itsetunto kestä. Selvitä tilanne miehelle jos haluat tai lähde nostelemaan, ei tuollaista tarvitse sietää.
Parisuhteeseen kuulu luottamus, se antaa myös tehdä asioita itsenäisesti.

Hoikistumisen myötä itsevarmuutesi ja viehätysvoimasi on kasvanut ja tätä ei miehen itsetunto kestä. Selvitä tilanne miehelle jos haluat tai lähde nostelemaan, ei tuollaista tarvitse sietää.
Parisuhteeseen kuulu luottamus, se antaa myös tehdä asioita itsenäisesti.

Tuossa kyl oot oikees, mä en kyllä aikoisi sietää tuollaista kauaa. Jos laardilantio on mieleen ja paha olo kasvoilla ni hänet saa tykkäämään kyttyrää, nii sanonko mitä. Jos pokkana menisi vielä piruuttaan jatkamaan "tervettä" painonlaskua ja salillakäyntiä yksin, niin otetaanhan mittaa rakastaako hän mua oikeasti...

Ps. Tein ryypyn eilen, ilman häntä. Tosin yksi lasillinen teki hyvää, koska baari on kävelymatkan päässä. Suutahti hieman koska kusetin häntä "kävelyllemenosta", mutta en ollut niin kännissä että se olisi haitannut hänen näkökenttäänsä. Eli menin suoraan nukkumaan sen jälkeen. En ole näinä viimeisten 2 vk aikana nukkunut hyvin, koska saan hänestä (etenkin kellonaikaisista nälvimiskohtauksista ja jatkuvista valituksista) paniikkikohtauksia, jotka pitää selkäni kuumana ja myös päätä hereillä.

Viimeksi muokattu:
lähde vielä kun pystyt. Tein itse aikoinaan saman virheen. En olisi saanut myöskään käydä missään yksin, mies oli aina vahtimassa.

Humalassa hän oli täys hirviö. Sitä huudon ja ilkeilyn määrää, mikään ei ollut pyhää. Juhlimassa käydessä hän iski muita naisia silmieni alla. Täysi sekopää.

Älä jää suhteeseen. Pelasta itsesi ja ennen kaikkea, älä vaan tule raskaaksi! Olet tavannut narsistin.