Avonin itseruskettavasta tärkeä kysymys?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PahaMYY
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

PahaMYY

Aktiivinen jäsen
27.10.2004
2 870
0
36
Kuinka sitä käytetään :ashamed: :attn:

Avon be Bronze
Self tanning lotion

Koskaan en oo tommosia käyttäny ja ny ku mulla toi purnukka on niin jos uskaltais jalkoihin kokeilla. Auttakaa
:D

Laita sitä tasainen OHUT kerros ja jos on kuivia kohtia kuten polvissa ja nilkoissa usein on laita ja imeytä niihin ensin tavallista kosteusvoidetta ja muista laittaa tasaisesti jokapuolelle jalkaa ja pese kädet hyvin sormienväleistä ym heti ettet rusketu sieltä mistä et halua :D

Alkuperäinen kirjoittaja iltatähtien äippä:
Laita sitä tasainen OHUT kerros ja jos on kuivia kohtia kuten polvissa ja nilkoissa usein on laita ja imeytä niihin ensin tavallista kosteusvoidetta ja muista laittaa tasaisesti jokapuolelle jalkaa ja pese kädet hyvin sormienväleistä ym heti ettet rusketu sieltä mistä et halua :D

Se saa sit jäädä siihen kuin rasva? :ashamed:
Kuinka usein tota laitetaan vai riittääkö se kerta?

Näyttäs olevan ihan kirkasta tuo tökötti,taitaa olla aika tarkkaa homma ,että tulee tasanen lopputulos

sitä mun tietääkseni suositellaan käytettäväksi tyyliinpäivittäin. Tietty sit ku rusketus on hyvä niin ei kannata lisää laittaa ettei tuu liian tummaksi. Mutta kun se on siinä ihon pinnassa ja iho uusiutuu niin se tietenkin kuluu pois...

niin ja ei se hirmusen tarkkaa puuhaa oo.. Kunhan muistat että levität vaan vähän... Mulla on tapana läträtä rasvalla, niin silloin kyllä näkyy itseruskettavan rajat. Se ei yhdestä kerrasta ruskista oikeen voimakkaasti, juuri siks ettei näyttäis ihan järkyltä, vaan väri voimistuu vähitellen...

Ja yleensäkin, iho kannattaa kuoria ennen itseruskettavan käyttöö. Saa tasaisemman värin kun ensin kuorii pois kuolleen ihosolukon. Ja jos on kuivia kohtia (polvet, kyynärpäät jne.) ne kannattaa käsitellä tarkemmin.

on kovin vaalea suosittelisin unohtamaan itseruskettavat. Tai lisäät kosteusvoiteen sekaan. Ne on parempia ne kosteusvoiteet joissa mukana hitusen itseruskettavaa. Itse en ainakaan valkoisiin jalkoihini itseruskettavaa saa tasaisesti mitenkään.

Yhteistyössä