Avonin tuotteista kyselen, rasvoista etenkin :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mirja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mirja

Vieras
Kertokaahan kokemuksia noista Avonin tuotteista te, joilla niitä on :) varsinkin rasvoista kaipaan kokemuksia, onko toimivia ja hyviä? Sopiiko herkälle iholle? Entä sellaset selluliittivoiteet, toimiiko ne oikeesti? Kiitos jo etukäteen :)

Heippa, minä olen käyttänyt reilun vuoden Avonin kosmetiikkaa ja tykännyt olen, oikeastaan yllätyin, miten hyviä ovatkin (ja edullisia!) Myös selluliittivoidetta olen käyttänyt ja on tehonnut siten kun hieroo sellaisella kumikintaalla missä on nystyröitä, eli iho on paljon siloisempi, vaikka tuhdit reidet omaankin.

Kannattaa muistaa myös runsas vedenjuonti taistelussa selluliittiä vastaan.

Jos haluat tietää enemmän, niin laita yv:tä :)

Rasvoissa on paljon vaihtoehtoja, että varmaan ei ole täsmännyt omalle ihhotyypille sopiva sitten teillä ?? Muistattehan kysyä konsulteilta testereitä, uutuuksistakin.

Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Rasvat on ainoita joihin olen ollut pettynyt. Olen kokeillut aika monia. En tilaa enää.

Suihkugeeliä, kuorintavoidetta, meikkejä mulla on Avonilta ja niihin olen ollu tyytyväinen.

Minäkin tykännyt kovasti meikeistä, erilaisia vaihtoehtoja aina löytyy esim.luomiväreissä.

Alkuperäinen kirjoittaja helemet:
Heippa, minä olen käyttänyt reilun vuoden Avonin kosmetiikkaa ja tykännyt olen, oikeastaan yllätyin, miten hyviä ovatkin (ja edullisia!) Myös selluliittivoidetta olen käyttänyt ja on tehonnut siten kun hieroo sellaisella kumikintaalla missä on nystyröitä, eli iho on paljon siloisempi, vaikka tuhdit reidet omaankin.

Kannattaa muistaa myös runsas vedenjuonti taistelussa selluliittiä vastaan.

Jos haluat tietää enemmän, niin laita yv:tä :)

Kiitos tästä :) onko avonilla muuten erikseen jotain herkkäihoisen tuoteryhmää? Itse omaan vaan sellaisen ihon, että tuote ei saa olla juurikaan hajustettu ym kun muuten on iho ihan punaisia laikkuja täys.

Kuvasto http://www.avonfi.com/PRSuite/static/e-brochure/e-brochure.html ja sivulla 115 on esim. uutuus rasvat talveksi ja ominaisuuksiltaan ihoa rauhoittavat :)
Onko sulla omat tunnukset Avonilla, vai haluatko että lähetän testereitä?

Alkuperäinen kirjoittaja helemet:
Kuvasto http://www.avonfi.com/PRSuite/static/e-brochure/e-brochure.html ja sivulla 115 on esim. uutuus rasvat talveksi ja ominaisuuksiltaan ihoa rauhoittavat :)
Onko sulla omat tunnukset Avonilla, vai haluatko että lähetän testereitä?

Kaverilta varmaan saan, jahka hän kotiutuu reissusta. Mutta kiitos silti :)

Yhteistyössä