avopuolisoni kuoli hiljattain ja mä oon ihan lukossa että mitä mun pitää tehdä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja leskeksi jäänyt.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ihan vinkkinä, että jos oli työelämässä mukana kuollessaan, voit hakea korvausta Retrosta.

Etusivu - TRHV

Onhan tuo liki 16000 euroa kuitenkin tänä vuonna. Ei siis tartte olla kuollut tapaturmaisesti.

Plus lapsikorotus 7000 euroa.
Rahasta on ikävä puhua tällaisissa tilanteissa, mutta raha kuitenkin maailmaa pyörittää ja on varmasti iso apu arjen pyöritykseen. Mutta hyvä, että muistutit ryhmähenkivakuutuksesta. Kaikki eivät välttämättä edes tiedä sen olemassaolosta.

Ja voimia AP:lle

Ryhmähenkivakuutus on tosi tärkeä asia ja siitä ei työnantajat tiedota tarpeeksi - ihmettelen, koska se on kuitenkin heille pakollinen maksu työntekijöiden perheiden hyväksi.
Muistan kun itse olin hautaamassa avioemiestäni ja olin ihan riekaleina kun tuntui ettei ole tuosta vaan käteistä rahaa että saisimme edes kunnon hautajaiset.
Hautaustoimistossa kerrottiin tuosta, Luojan kiitos, -vaikka toki on varmaan heidänkin intresseissään se että asiakkaalla on rahaa- ja lapsi- sekä tapaturmakorotusten kanssa saimme yhteensä reilut 20 000, sain jopa hautaustoimiston kanssa maksuehdon sovittua että pientä korkoa vastaan sain maksaa laskun vasta kun korvaukset oli tullu, siihen meni pari kk.

Voit soittaa ensin hautaustoimistoon tai laita vaikka sähköpostia jos et pysty soittaa. Minä sovin silloin mielelläni sähköpostitse kaiken, riippuu varmaan liikkestä onko miten "nykyaikaisia" sähköpostin käyttäjiä.

Yhteistyössä