Avovaimo jätti naisen takia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tume85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tume85

Uusi jäsen
07.08.2010
2
0
1
Ajattelin, että minun on pakko kertoa tästä surullisesta tarinastani jonnekin.

Olen 25 vuotias mies ja seurustelin tyttöystäväni kanssa yli 5 vuotta muutimme yhteen 1,5 seurustelun jälkeen. Tänä kesänä tyttöystäväni lähti eri kaupunkiin töihin. Heti kesän alettua joku nainen alkoi piirittää häntä ja lähennellä. Ilmeisesti lähentely kantoi hedelmää, kun noin 1kk takaperin oli hän saanut tyttökaverin tajuamaan olevan bi-seksuaali tai jotain vastaavaa.

Tyttöystäväni on aina ollut paljon huomiota vaativa henkilö ja minä ihminen joka haluaa antaa kaiken toiselle, ehkä arjen tuleminen suhteeseen tarkoitti sitä ettei hän saanut tarpeeksi huomiota. En kuitenkaan tiedä pystyykö kukaan tarjoamaan hänelle huomita yhtä paljoa kuin mitä tarjosin sitä hänelle. Nyt kuitenkin tämä ihminen tarjosi 100% huomiota ja sai tyttöni ihastumaan itseensä ja pettämään minua sekä lopettamaan suhteemme 5vuoden8kk jälkeen.

Kauheinta tässä on se, että se nainen on todella tuulella käyvä(kuulemma) eikä tiedä mitä itse haluaa, nyt hän lähtee suomesta yli ½ vuodeksi ja jättää entisen tyttökaverini yksin. Hän todennäköisesti tuhoaa myös minun entisen tyttökaverin tulevaisuuden.

Olin vain valmistautunut jakamaan tulevaisuuteni ja loppuikäni tämän ihmisen kanssa ja nyt se vietiin minulta pois. Olen melko rikki mutta yritän koota itseäni en vain tiedä osaanko olla enää yksin.

Rakastin tyttöystävääni enemmän, kuin mitään maailmassa mutta ilmeisesti meidän rakkaus ei ollut tarpeeksi vahvaa

Haluaisin sekä naisten, että miesten mielipiteitä

En uskonut, että tällaista koskaan kenellekään ehdottaisin, mutta miten olisi kysyä entiseltä tyttöystävältäsi palaisiko hän takaisin luoksesi? (Jos teillä ei ollut mitään pahempia riitoja, vaan tuo sittemmin ulkomaille lähtenyt vain äkkisekoitti tyttöystäväsi pään?)

Voi kuule muru. Toi on todella perseestä, mutta ethän sinä enään voi sille mitään. Noin pitkän suhteen jälkeen on varmaan vaikeaa jatkaa elämää normaalisti. Minulla on ollut kolme hyvin vaikeata suhdetta takana päin ja vaikka kaikki tuntuisikin menevän päin mäntyä, niin kyllä se päivä paistaa risukaasaankin. Olen huomannut sen itse, kun paskempienkin päivien jälkeen jaksoin odottaa huomiselta vähän parempaa.
Neuvoni on; Jatka elämääsi. Ilmeisestikkään nainen ei osannut arvostaa sinua tarpeeksi ansaitsaakseen sinua. Minäkin olen huomion kipeä nainen, mutta en minäkään voi saada töitä tekevältä mieheltäni huomiota 24/7. Pitää tulla toimeen sillä mitä saa. =)

Voimia. :flower: