Avovaimon käytös

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jari -74
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kerro nyt viela, etta vaimosi heittaa sinut ulos ja ottaa pari mustaa miesta tilalle asumaan ja vaatii sinua elattamaan nekin. Ja etta sina raukkaparka joudut jatkamaan tata kirjoittamistakin kirjaston nettipaatteelta.

Olen aina pitanyt tarinoista, joissa kohtalotoverini, valkoinen suomalaismies jaa vikisijan osaan, kun mustanmakkaran himo sekoittaa naisen paan. Naissa tarinoissa on aina, ah, jotain niin primitiivista.

Juu, ei, jos kerran tekee noin, niin varmasti toinenkin kerta,
älä ole niin tyhmä että otat takaisin, vaikka kuinka vannoo
rakkautensa...! Sinä ansaitset paljon parempaa.!!!
Usko minua, olen vanhempi sinua..:))

Mein rapussa asuu valkonen tyttö kanssa. Mun äiti ei tykkää siitä se flirttaa mulle ja mun veljille. Ei edes puhu sisko. Me nauramme sille tyttölle ja sen miehel. Vittu mä sanon vaan. Teidän naiset kaikki perseenpyorittäjiä.

Kyseessä on niin eläin-, kuin ihmisnaaraillekin lajityypillinen käyttäytyminen. Jos satuit katsomaan Euroviisujen naisartistien käyttäytymistä, niin siinä tämä lajityypillinen käyttäytyminen tuli korostetusti esille.

Vähäpukeisia perseen heiluttajia, keinuttajia, keimailijoita reidet levällään esiintymistä kyykistelyä, keimailua, superdoxiinia, butulia, solikonia, rajusti meikkejä jne, jne.

Suosittelen lukemaan Jussi Viitalan suuren suosion saavuttanutta kirjaa ""Inhimillinen eläin, eläimellinen ihminen ""ja ""Vapasta tahdosta"". Siinä, sekä katsomalla TV:n luontoelokuvia, sekä naaraiden käyttäytymistä, sinulle selkeytyy monta asiaa. Eipä noissa ""elukoissa"" ole suuriakaan eroja.

Googlen haulla -narsismi- tai -narsistien uhrit- (narsistien uhrien tuki ry) löytyy paljonkin tietoa narsistisesta persoonallisuushäiriöstä kärsivistä ihmisistä, sekä heidän käyttäytymisestään.

Ei nyt kaikki ihan räävittömiä perseenpyörittäjiä ole, mutta kyllä niissä aika paljon sellaisia on. Varsinkin eksoottisille ulkomaalaisille pyöritetään sitä persettä herkemmin kuin kotimaan uroille. Mutta se nyt on yleismaailmallista. Naisia kiinnostaa eksoottinen muna kaikkialla maailmassa. Teidänkin naisistanne käy salaa kuumana suomalaisen munan perään aivan takuulla useampi kuin ikinä uskottekaan.

Perseenpyöritystä voidaan halveksia, mutta kannattaa ajatella asiaa siltä kannalta, että se on vääjäämättä yksilön seksuaaliseen vapauteen kuuluva asia. Nuorten ihmisten ja varsinkin naisten vapaus valita parisuhdekumppaninsa itse ilman suvun tai yhteisön johtajien puuttumista asiaan kuuluu erottamattomasti modernin ja vauraan yhteiskunnan perusominaisuuksiin, siis sellaisen yhteiskunnan, jonka lihapatojen ääreen sinä Ali ja sinun sukulaisesi olette muuttaneet kotimaastanne, joka on todennäköisesti kaikilla mittareilla epäonnistunut yhteiskunta.

Juttu on nimittäin niin, että Lähi-Idässä ja monessa muussa esimodernissa maailmankolkassa, jossa valtio on heikko, yksilöillä ei ole muuta turvaa kuin suku ja laajennettu perhe. Periaate on sama kuin mafiassa. Turvallisuuteen ja talouteen liittyvistä syistä usein Lähi-Idässä vanhemmat päättävät kenen kanssa mennään naimisiin. Usein nuoret naitetaan serkkujensa kanssa, jotta omaisuus pysyisi oman suvun käsissä. Vapaaseen pariutumiseen ja ylipäätään vapaaseen seksuaalisuuteen suhtaudutaan tuollaisissa kulttuureissa erittäin vihamielisesti ymmärrettävistä syistä.

Euroopassa sukulinjat alkoivat sekoittua jo vuosisatoja sitten ja sen mukana sukumafiakulttuuri. Keskiajalla syntynyt romanttisen rakkauden ihanne oli yksi osa tätä kehitystä. Euroopassa on jo kauan sitten ydinperheydytty ja siirrytty sukua ja heimoja laajempiin ryhmiin perustuvaan poliittiseen järjestäytymiseen, nimittäin kansaan perustuvaan. Kansallisvaltiossa tarvitaan uskottavaan valtion väkivaltamonopoliin nojaava laki ja järjestys ihmisten turvaksi. Viimeisen sadan vuoden aikana eurooppalaisia kansallisvaltiota on alettu hallita vieläpä demokraattisesti.

Näihin seikkoihin perustuu länsimaisen sivilisaation ylivoimainen vauraus ja sivistystaso. Teillä kehitysmaista tulevilla maahanmuuttajilla on vaihtoehtona joko sallia naisillenne täsmälleen samat vapaudet kuin suomalaisillekin naisille tai eristäytyä uuden kotimaanne lisääntymispoolista vihatuksi vähemmistöksi. Juttu on nimittäin niin, että ihminen on määritelmän mukaan olento, joka voi nussia toisten ihmisten kanssa ja saada näiden kanssa lisääntymiskykyisiä jälkeläisiä. Jos te voimakeinoin tai painostamalla estätte naisianne menemästä sänkyyn suomalaisten miesten kanssa, te itse asiassa vapaaehtoisesti suljette itsenne ihmisten joukon ulkopuolelle. Se ei tule olemaan teidän omien etujenne mukaista.

Ja meidän rapussa on kans sellaisia perheenisiä, että heti ovat mun perässä, kun menen viemään roskia tai lähden lenkille. Luulevat heti saavansa minulta naapurimaan tytöltä jotain muutakin kuin pelkän hymyn, erehtyvät. On täällä Suomessa sitten miehet puutteessa, kun luulevat, että laiseni kauniit itänaapurin tytöt olemme heti jalat haarallaan. Hyi mitä sikoja täällä asukaan, en olisi uskonut. Olen uskollinen miehelleni.

Siis eihän yksikään nainen jätä hyvää suhdetta jonkun kotonaan asuvan, kouluttamattoman mustan äijän takia.

Vaikka olen nainen, niin olen sen verta rasisti, että mustaan mieheen en koske. Sori nyt vaan, mutta iso osa naisista ja ainakin kaikki kaverit ovat kanssani vielä ihan samaa mieltä.

Miksi jätit tuon historiallisen selvityksesi puolitiehen? Loppuhan menee niin, että 1700-1800-luvuilla Euroopassa kansallisvaltioajattelu nousi (osittain uuden kapitalistisen talousjärjestelmän kannustamana), mutta nyt ollaan siirrytty seuraavaan vaiheeseen, eri globaalitalouteen, missä kansallisilla rajoilla ei ole enää mitään merkitystä.

Vilkaisepas Jari-74 vielä peräpeilistä, jos siellä näkyisi niiden ulkomaanelävien sisaruksia. Mikään ei voita mustaan pakattua pinkkiä. Ota Mora mukaan, jos vaimonnussijat äityvät pahapäisiksi.

""mutta nyt ollaan siirrytty seuraavaan vaiheeseen, eri globaalitalouteen, missä kansallisilla rajoilla ei ole enää mitään merkitystä.""

Sehän tässä hiukan huolestuttaakin, koska kapitalismikaan ei voi toimia ilman vahvaa valtiota, joka kykenee säätämään lakeja ja valvomaan niiden toimeenpanoa. Tilanne, jossa pääoma liikkuu vapaasti rajojen yli ja jossa mikään valtio ei ole säätämässä ja toimeenpanemassa ympäristö- tai työlainsäädäntöä, joudutaan tilanteeseen, jossa erilaiset diktatuurit kykenevät myymään orjatyövoimaa ja antamaan ylikansallisten yhtiöiden sotkea ympäristöä vailla mitään rajaa. Esimerkki sellaisesta valtiosta, jossa käytetään orjatyövoimaa tekstiiliteollisuudessa on Jordania. Kehitysmaista kotoisin olevien vierastyöläisten ala-arvoinen kohtelu öljyrikkaissa arabimaissa on yleisesti tunnettua, mutta vähemmän tunnettua on, että Jordanian tekstiiliteollisuuden kehittyminen ei tarkoita sitä, että paikallinen väestö ahkeroisi tehtaissa vaan sitä, että mm. Kiinasta ja Bangladeshista tulleita vierastyöläisiltä otetaan passit pois, palkat maksetaan jos jaksetaan ja heillä teetetään epäinhimillisten pitkiä työvuoroja. Jos vapaasti liikkuvalla pääomalla olisi vastavoima, Jordanian kaltaiset maat olisi laitettu ankarilla toimenpiteillä kuriin.

Joka tapauksessa kirjoitin historiallisen katsaukseni, jotta Ali ymmärtäisi, että siskojen pitäminen nyrkin ja hellan välissä suomalaisten miesten penisten ulottuvilta, ei ole hänen oman etunsakaan mukaista.

Ei erityisemmin tee mieli leikattua ja ommeltua pillua, mutta eipä tuota naisten ympärileikkausta tehdäkään yleisesti kuin lähinnä kai Afrikassa. Arabimaissa sitä ei yleisesti tehdä.

Mutta nyt kun mainitsit sen, niin totta kai maahanmuuttajanaisten pillujen suojeluun pitää kuulua myös ankara pikkutyttöjen pimppien runtelun kielto ja tehokas kiellon valvonta sekä ankarat rangaistukset.

Paskasakilla, joka sellaiseen syyllistyy, ei pitäisi olla mitään asiaa sivistysmaihin.

Yhteistyössä