B:Oletteko

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pelkäävä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pelkäävä

Vieras
Ollut joskus autokolarissa?

Itse olen ripiltä pääsyn päivän auto meni romuksi ja itse olin shokissa mutta suht pienillä vammoilla kaikki osapuolet onneksi selvittiin.

Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
Olen.
Ja niin pahassa et menetin parhaan ystäväni.
Jälkeenpäin olen iloinen et itse edes olen hengissä, silti ikävä on kai ikuinen.

Mulla myös on menehtynyt 2 kaveria pahoissa onnettumuuksissa. Eri aikaan. Toisesta oli mirja pyykön ohjelmassakin joskus aikoinaan juttu.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Olen.
Jälkeenpäin olen iloinen et itse edes olen hengissä, silti ikävä on kai ikuinen.

Mulla myös on menehtynyt 2 kaveria pahoissa onnettumuuksissa. Eri aikaan. Toisesta oli mirja pyykön ohjelmassakin joskus aikoinaan juttu.

Tästä oli pari hassua lööppiä lehdessä.
Hyvä vaan.
Haastatteluja pyydettiin kyllä enemmän kuin tarpeeksi, ihan kun mua kiinnostais sillä hetkellä yhdellekkään roskalehdelle avautua.

Olen.

Hyvä vaan.
Haastatteluja pyydettiin kyllä enemmän kuin tarpeeksi, ihan kun mua kiinnostais sillä hetkellä yhdellekkään roskalehdelle avautua.

Niin ei varmasti kiinnosta.

Tässä mitä tarkoitin kuoli 5 ihmistä 2 jäi eloon. Toinen halvaantu ja se oli pieni lapsi.

Oli myös muistokonsertteja täällä paikkakunnalla ja varat meni sen eloon jääneen kuntoutukseen joka halvaantui. Ja ohjelma oli tehty joitain aikoja kuluessa jossa haastateltiin ensimmäisenä paikalle tulleita ja sekä ja niitä 2 selvinnyttä sekä menehtyneitten omaisia joitakin ei kaikkia.

Alkuperäinen kirjoittaja Vilionni:
Kyllä. Molemmat vanhempani kuolivat siinä. Äitini täyttäisi pyöreitä 1.1 , jos eläisi.

Jotenkin harmittaa nyt kun tämmöisen avauksen tein:( Mulla vaan tänään tuli nämä mieleen ja kun itse jostain kummasta syystä selvisin vaikka oisi voinut käydä pahemmin.

Kyllä. Molemmat vanhempani kuolivat siinä. Äitini täyttäisi pyöreitä 1.1 , jos eläisi.

Jotenkin harmittaa nyt kun tämmöisen avauksen tein:( Mulla vaan tänään tuli nämä mieleen ja kun itse jostain kummasta syystä selvisin vaikka oisi voinut käydä pahemmin.

Onneksi selvisit!! :hug:

Elämä on tämmöistä. Voimia sinulle!!!

Onneksi selvisit!! :hug:

Elämä on tämmöistä. Voimia sinulle!!!

samoin

Se on elämää...
Siis vaikka on vaikea aihe niin se on siinö aina jollain ihmisellä silläkin hetkellä.
Mä tajusin sen vasta vuosia ton jälkeen.
Niin kauan kun en voinut katsoa ainoatakaan kuvaa siitä ystävästä, saati kuulla kuskista mitään(joka myös oli/on ystävä)
En voinut kuulla apulannan ilona biisiä..
Ja muutenkin oli helppo olla puhumatta koko aiheesta mitään..
helpompi ois sulkea silmät noilta ja ajatella vain muuta, mut tosi asia on et näitä tapahtuu ja jokaisessa kuolonkolarissa kuolee jonkun ystävä/veli/äiti/lapsi...
Mulle se vois tietyllä tapaa olla terapeuttistakin viimein pyuhua asiasta.
Muutama kuukausi sitten itseasiassa kerroin siitä vasta miehellekkin ja käytiin tapahtumapaikalla.

Itse olen ajanut auton puuhun aika pahasti ja muutaman pienemmän raapaisun. Äitini kyydissä pyörähdin kerran katolleen syvään ojaan, onneksi oli lunta ja melkein uusi auto ja turvavyöt pelasti loukkaantumiselta. Silloin olin raskaana, onneksi niin alussa, ettei mitään tullut, vaikka turvavyö puristi tosi lujaa, sen tunsi kauan.

Se on elämää...
Siis vaikka on vaikea aihe niin se on siinö aina jollain ihmisellä silläkin hetkellä.
Mä tajusin sen vasta vuosia ton jälkeen.
Niin kauan kun en voinut katsoa ainoatakaan kuvaa siitä ystävästä, saati kuulla kuskista mitään(joka myös oli/on ystävä)
En voinut kuulla apulannan ilona biisiä..
Ja muutenkin oli helppo olla puhumatta koko aiheesta mitään..
helpompi ois sulkea silmät noilta ja ajatella vain muuta, mut tosi asia on et näitä tapahtuu ja jokaisessa kuolonkolarissa kuolee jonkun ystävä/veli/äiti/lapsi...
Mulle se vois tietyllä tapaa olla terapeuttistakin viimein pyuhua asiasta.
Muutama kuukausi sitten itseasiassa kerroin siitä vasta miehellekkin ja käytiin tapahtumapaikalla.

No näin. Itsellä kummittelee vielä takaraivossa nämä ja pelkona kaikkeen!

Olen.

Hyvä vaan.

Niin ei varmasti kiinnosta.

Tässä mitä tarkoitin kuoli 5 ihmistä 2 jäi eloon. Toinen halvaantu ja se oli pieni lapsi.

Oli myös muistokonsertteja täällä paikkakunnalla ja varat meni sen eloon jääneen kuntoutukseen joka halvaantui. Ja ohjelma oli tehty joitain aikoja kuluessa jossa haastateltiin ensimmäisenä paikalle tulleita ja sekä ja niitä 2 selvinnyttä sekä menehtyneitten omaisia joitakin ei kaikkia.

missä tämä tapahtui?

Yhteistyössä