Baariin??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuulettumaan!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mä haluaisin NIIIIIN päästä tuulettumaan ja pitämään hauskaa mutta eipäs se onnistu piiitkään aikaan ku on pikku pomo masussa <3 nytki v*tuttaa ku ukko sano että olis kiva lähtee bilettää.... :( nii olis joo... mut kyl sitä kerkee :) (sori ku avaudun) :D

En sitten yhtään, olen jo aika kyllästynyt koko baareiluun, seuraa kyllä olisi. Opiskelijaporukassa on ihan mukavaa käydä tai muutaman hyvän ystävän kanssa, mutta en mä kovin usein jaksa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mä haluaisin NIIIIIN päästä tuulettumaan ja pitämään hauskaa mutta eipäs se onnistu piiitkään aikaan ku on pikku pomo masussa <3 nytki v*tuttaa ku ukko sano että olis kiva lähtee bilettää.... :( nii olis joo... mut kyl sitä kerkee :) (sori ku avaudun) :D

No onneksi olkoon!! :) Siis vauvasta...Kyllä se aika menee yllättävän nopeesti. Mulla on jo 9kk ikänen ihana poika. Mies varmaan hoitais poikaakin jos lähtisin viihteelle..Mut tosiaan, kun en yksin kehtais.

Alkuperäinen kirjoittaja tuulettumaan!:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

No onneksi olkoon!! :) Siis vauvasta...Kyllä se aika menee yllättävän nopeesti. Mulla on jo 9kk ikänen ihana poika. Mies varmaan hoitais poikaakin jos lähtisin viihteelle..Mut tosiaan, kun en yksin kehtais.

kiitos :) mullaki 9kk asustellu tuola masussa :) kohta varmaan haluaa pois <3 :D joo ei sitä yksin halua lähtee :/ on se kiva ku on joku juttu kaveri. toivottavasti saat seuraa :) ja jos meet nii juhli munki puolesta :D