Baarissa käynti raskauden aikana

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja M
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

M

Vieras
Kuinka pitkälle olette käyneet baarissa raskauden aikana? Oletteko käyneet maha näkyvissä baarissa? Miten ihmiset suhtautuneet? Onko itsestä tuntunut hölmöltä tms.? Niin ja kuinka usein raskauden aikana kävitte ja kuinka usein ennen raskautta? Anteeksi kysymystulva, mutta kiinnostaa paljon kun itse käynyt aikaisemmin paljon baareissa, ja nyt miettii että kuinka usein sitä kehtaa sitten mennä kun maha alkaa näkyä. Ja tietenkin pelkällä limulinjalla baariin menosta puhun :)

Kävin joskus 7.kuulla vielä baarissa kun esikoista odotin. Ja ihan autolla olin. Käytiin kaason ja betsmanin kanssa tanssikurssilla ja syömässä, josta jatkettiin baariin.
Kyl tunsin pikkuisen pitkiä katseita selässäni.

Siis todellako?? Ällöttävää nähdä raskaana oleva baarissa!! :o :o
Sääliksi käy pientä masussa. Mitä hemmettiä edes baariin pitää raskaana ollesa mennä???

Mulla oli just alkanut äitiysloma, kun kävin illalla viikonloppuna baarissa ja kyllähän se maha siinä vaiheessa näkyy. Kävin kyllä vielä senkin jälkeen siellä baarissa, mutta ihan arkisin ja päivällä. Mutta mähän oli työkkärin työharjoottelussa siinä paikassa ennen äitiyslomaa.

Itseeni ei hirveesti huvita ison mahan kans missään liikkua, enkä baareilua harrasta. Mutta jos sinä baarissä viihdyt niin käy siellä toki, ja jos joltain tulee negatiivista kommenttia niin sanot suorat sanat! Kysy niiltä että saakos odottavat isät heidän mielestä käydä baareissa.

Alkuperäinen kirjoittaja kysymys itelles:
Sääliksi käy pientä masussa. Mitä hemmettiä edes baariin pitää raskaana ollesa mennä???

Löysää nyt vähän pipoa. Sinne baariin voi mennä selvinpäin ja miksi muka sitä vauvaa pitääs sääliä?

Emmä käynyt ku muutaman kerran.
Ei oikeen innostanut kun en oo mikään limunjuoja silloin ku baarissa käyn...

Muutaan otteseen terassilla ja sit oli jotkut synttärit, pikkujoulut tms. joihin menin autolla syömään ja hengaamaan hetkeksi.
Emmä muista et kukaan ois ihmetellyt tai katsonut pitkään.

Seurusteluravintoloissa kävin, mutta yökerhoihin ihmismassoihin en halunnut lähteä. Keikoilla kävin pari kertaa, mutten tietenkään mennyt massoihin. Tupakkakielto astui juuri sopivasti voimaan, tupakansavussa en olisi käynyt. Mä join alkoholitonta olutta ja sidua, ruokaillessa alkotonta viiniä ja pari kertaa taisi käydä mielessä, että luuleekohan ihmiset mun juovan alkoholia. *muoks* Niin, ja mun mielestäni himiset ei katsoneet yhtään sen enempää kuin muutenkaan. Ja miksi katsoisivatkaan? :o

Mikäs hätä sillä vauvalla siellä on, kun jo ap mainitsi ettei alkoholia juo ja kun ei siell'ä nykyään saa polttaakaan, ja maha kyllä vaimentaa musiikkia niin ettei senkään pitäs vauvaa häiritä. Niin saakos sinun mielestä odottava isä käydä baarissa?

no jos ei kiinnosta muiden mielipiteet niin senkus käyt nii usein ky lystäät mutta totuus on että kyllä kaikki kattoo vähä pahalla silmällä vatsa pystyssä baarissa kävijöitä.... Vaikka kuinka joisit limuakin niin useat heti supisevat että siellä se kännää vauva masussa ja muutenkin se on jotenkin ihmeellisesti väärin koko asia että odottava äiti käy viihteellä joskin selvinpäin.

Alkuperäinen kirjoittaja no:
no jos ei kiinnosta muiden mielipiteet niin senkus käyt nii usein ky lystäät mutta totuus on että kyllä kaikki kattoo vähä pahalla silmällä vatsa pystyssä baarissa kävijöitä.... Vaikka kuinka joisit limuakin niin useat heti supisevat että siellä se kännää vauva masussa ja muutenkin se on jotenkin ihmeellisesti väärin koko asia että odottava äiti käy viihteellä joskin selvinpäin.

No eipä meilläpäin vaan katsota? :laugh: Missä päin on näin ahdasmielistä porukkaa?

Kummassakin raskaudessa oon käynyt oikeastaan ihan loppumetreille saakka hummaamassa :) Ihmisten suhtautuminen on vaihdellut paikasta riippuen... Yleisesti ottaen ihmisen ovat vain hymyilleet ystävällisesti ja kyselleet raskauden kestosta yms.

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:

Löysää nyt vähän pipoa. Sinne baariin voi mennä selvinpäin ja miksi muka sitä vauvaa pitääs sääliä?

joo, joo selvinpäin.. mut MIKSI???

Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:

No eipä meilläpäin vaan katsota? :laugh: Missä päin on näin ahdasmielistä porukkaa?

Ja-a, mä en onneksi koskaan ole sellaiseen törmännyt.
Viimeksi eilen olin baarissa raskaana olevan ystäväni kanssa eikä siihen mahaan kukaan kiinnittänyt huomiota.

Koska on kiva tanssia, olla ystävien kanssa, nauttia ja olla. Kotona ehtii kyllä sen vauvan kanssa istua sitten ihan riittävästi.

Alkuperäinen kirjoittaja H:

Mikäs hätä sillä vauvalla siellä on, kun jo ap mainitsi ettei alkoholia juo ja kun ei siell'ä nykyään saa polttaakaan, ja maha kyllä vaimentaa musiikkia niin ettei senkään pitäs vauvaa häiritä. Niin saakos sinun mielestä odottava isä käydä baarissa?

vai vaimentaa?? jo lapsivedestä tulee kovat desibelit kohtuun..

Joo siis itsellä ei vielä tosiaan maha näy, ja miettinyt että varmaan loppuu baarissa käynti sitten kun alkaa kunnolla näkyä. Ennen en itsekään ollut baareissa koskaan selvinpäin, mutta kyllä siellä selvinpäin tottuu olemaan. Tanssiminen ja kavereiden kanssa hauskaa pitäminen kuitenkin pääasia. Siinä olikin vastaus "kysymys itsellesi" lähettäjälle. Ja mua kans kiinnostais tietää miten voi käydä sikiötä (itseasiassa vielä pari päivää alkio) sääliksi jos juon pelkkää limua, tanssin ja pidän hauskaa? :)

Miksi ei? :xmas: Jos odottava äiti on limulinjalla ja paikka on savuton, mikä asiassa on moraalitonta?

Mä kävin esikoisen aikaan aika paljonkin,kaverit olivat usein baarissa ja siellä tavattiin.
Sanoisin että ehkä kerran,pari kuussa.
Myös tanssin ja ihan mahan kanssakin,tosin mun maha pullahti vasta 25 viikon jälkeen eli moni ei tiennyt ees sitä ennen ees että olin raskaana.

Mut vauva syntyi jouloukuussa ja pikkujoulutkin vietettiin silloin ja baariin menin muiden mukana,selvin päin aina.
Enkä pitkään ollut,tunnin tai pari.

Mä oon siitä outo että olen osannut olla selvinpäin baarissa!!
Monasti kuskinakin ilman raskautta myös.

Kaksosia oottaessa kävin terassilla kesäaikaan aika usein.
Eikä mitään ikävää sanottavaa tullut.

Ei sitä piiloon tarvi kompiä masun kanssa,musta ihan vapaasti minne haluaakin.

Ainoo mitä ite katon kieroon on tupakka raskaana olevan suussa...

Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:

Viimeksi eilen olin baarissa raskaana olevan ystäväni kanssa eikä siihen mahaan kukaan kiinnittänyt huomiota.

:o

Alkuperäinen kirjoittaja oho:
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:

:o

Niin mitä?

Itse en jaksais baariin selvinpäin mennä, joten en menis. Mutta siis eikai siinä nyt mitään kummaa oo jos baarissa käy mahan kanssa. Jotenkin jotkut ehkä saattaa kattoo kieroon jos tanssii siellä maha pystyssä ja lasi kädessä vaikka kuinka olis alkoholitonta. Saattaisi käydä itselläkin mielessä että mitähän tuolla lasissa on. Mutta itsehän sen tietää mitä juo. Ei kai sitä nyt pidä kotiin eristäytyä raskauden takia.