Baarissa käynti raskauden aikana

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja M
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Nyt rv 33 paikkeilla, eikä ole mielessäkään käynyt käydä odotusaikana baarissa.
Ennen raskautta kävin USEIN.

Syy ei ole se, mitä muut ajattelisivat = ei se asia voisi vähempää kiinnostaa, vain ja ainoastaan se, ettei minulla ole mitään hinkua selvimpäin mennä vapaaehtoisesti katsomaan känniläisiä.

Mie olin kuukaus ennen laskettua aikaa siskoni 30:llä ja oltiin baarissa. Tanssittiin liki koko aika siellä ja hauskaa oli. Kerran joku nuorimies tuli hakemaan tanssimaan ja tuli selän takaa ja koputti olalle...mie siitä sit kun käännyin mahani kanssa ja totesin, ettei myö nyt taideta lähteä hitaille, ni ilme oli kerrassaan loistava ja miekkonen liukeni kyllä nopsaan paikalta :D

Alkuperäinen kirjoittaja kysymys itelles:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Siis todellako?? Ällöttävää nähdä raskaana oleva baarissa!! :o :o
Sääliksi käy pientä masussa. Mitä hemmettiä edes baariin pitää raskaana ollesa mennä???

Löysää nyt vähän pipoa. Sinne baariin voi mennä selvinpäin ja miksi muka sitä vauvaa pitääs sääliä?

joo, joo selvinpäin.. mut MIKSI???

No tietysti selvinpäin, baarissa voi olla selvipäin vaikka ei olisi raskaanakaan. Etkö tiennyt tälläästä? Mä ainakin menin sinne ihan viettämään iltaa miehen ja kaverien kanssa. Sitten oli baarin 10v. synttärit joita oltiin odotettu jo monta vuotta eikä niitä nyt väliin voinut jättää.

Kyllä mä olen pari kertaa käynyt kummassakin raskaudessa.
En mä nähnyt sitä mitenkään pahana asiana.

Viikkoja en todellakaan muista, mutta aika ison mahan kanssa kävin ainakin jälkimmäisessä raskaudessa- oli yks bändi mitä oli siis niinku ihan pakko päästä kattoon B)

Porukka ei ole suhtautunut muhun mitenkään kummallisesti, paitsi yks seurue sinä kertana, kun epäviisaasti join pommaccia lasista!

Kävin esikoista odottaessa viimesimmän kerran pari kk:tta ennen la:aa. Ei siellä kukaan tuijotellut tai tullut ihmetteleen. Kakkosta ja kolmosta odottaessa ei huvittanut ja nyt neljättä odotan ja aijon kyllä käydä muutaman kerran. Yökerhoihin en kyllä mene, lähinnä pubeihin ja karaokepaikkoihin. Pikkujouluihin lähen laivalle ja siellä nyt joutuu käväsemään yökerhossa, mut muuten en tykkää niissä käydä juuri koskaan.

kun oli jo 2viik. laskettu aika ohi. viikonloppuna, ja ma menin synnyttämää. tanssinkin ilmeet hyvännäköiset kun maha pystys nousin tuolilta. kysyivät koska syntyy. vitsailin että olisi jo pitänyt syntyä, että minähetkenä tahansa se tapahtuu. sakset on valmiina käsilaukussa..

Kyllä sitä nykyisin voisi ihan hyvin käydäkin, kun on tupakointikielto sisällä. Mä olen käynyt kerran ja join alkoholittoman oluen :wave: Mua ei kiinnosta muutenkaan missään räkälässä notkua eli en näe syytä, etten voisi käydä kavereiden kanssa baarissa/ravintolassa/ ihan sama missä paikassa raskaanakin.

Ekaa odottaessa kävin muistaakseni vielä rv 36 paikallisessa, nyt tätä tokaa odottaessa kävin alkumetreillä pari kertaa kuskina ja siihen on jäänyt. Ei vaan ole huvittanut. En ehkä uskaltaisikaan enää peläten tönimisiä vaikka toki ekassakin raskaudessa kävin vain "turvallisen tuntuisissa" pikku-baareissa hyvien bodyquardien kanssa :D .
Ja porukka oli silloinkin muuten tosi varuillaan mun kanssa, tuntemattomattomatkin siirtyivät melkein seinille etteivät vaan töni mua vahingossa.

Mä olen kyllä käynyt joka raskaudessa ja niin usein kun on vain huvittanut ( ja jaksanut ) lähteä. Ei ole käynyt mielessäkään etten raskauden takia voisikaan käydä. Ja aivan vesiselvänä olin sitten raskaana tai en. Kerrottakoon, että harrastukseni karaoke useimmiten tapahtuu anniskelupaikoissa. Hui!

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Sääliksi käy pientä masussa. Mitä hemmettiä edes baariin pitää raskaana ollesa mennä???

Löysää nyt vähän pipoa. Sinne baariin voi mennä selvinpäin ja miksi muka sitä vauvaa pitääs sääliä?

joo, joo selvinpäin.. mut MIKSI???

Himassako sitä pitäisi alkaa nysväämään saman tien, kun on saanut tietää olevansa raskaana? Siellä baarissa kun voi tehdä aika paljon muutakin, kuin vaan dokata.

Itse kävin aika loppumetreille asti mm. keikoilla esim. Tavastialla. Ja kaverin synttäreillä, jotka hän piti baarissa.

Voi sitä toki muutakin aktiviteettia raskaana ollessa kehittää, mutta mikä siinä baarissa käymisessä niin kamalaa on? Olisiko esim. hyväksyttävämpää käydä vaikkapa tanssimassa jossakin paikassa, missä ei tarjoilla alkoholia?

Alkuperäinen kirjoittaja tietoinen:
Alkuperäinen kirjoittaja H:

Mikäs hätä sillä vauvalla siellä on, kun jo ap mainitsi ettei alkoholia juo ja kun ei siell'ä nykyään saa polttaakaan, ja maha kyllä vaimentaa musiikkia niin ettei senkään pitäs vauvaa häiritä. Niin saakos sinun mielestä odottava isä käydä baarissa?

vai vaimentaa?? jo lapsivedestä tulee kovat desibelit kohtuun..

Joo, minä kanssa muistaisin lukeneeni et maha ei joittenkin tutkimusten mukaan vaimenna desibelejä kuin muutaman 10-20.. (huom. muistaakseni..). En lähtenyt enkä lähtisi mihinkään kovaääniseen paikkaan vauva masussa..