Baby Björn 1-2-3 sitteri?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

miina

Vieras
Onko kellään kokemusta tuosta sitteristä? Oliko oston arvoinen, mietin vain tilaisinko tulevalle esikoiselle kun en ole livenä nähnyt.. Enkä oikeastaan edes tiedä millanen sitterin pitäisi olla, ulkonäkö tuossa viehättää vaa niin paljon..

On hyvä. Saatiin ilmaiseksi miehen veljen perheestä ja minä ensin kiroilin, että tarviiko kaikki tarpeeton paska tunkea meille.. :ashamed:

Parasta tossa on, että vauva oppi jo tosi pienestä itse kiikuttamaan sen verran kun halusi.

Todella hyvä sitteri ja vauvan on hyvä siinä pötköttää. Meillä oli kuopuksella sellainen ja tuli käytettyä paljon vauva-aikana. Ensimmäiset lusikalliset söi siinä ennen kuin istumaan oppi. Tuossa on hyvänä puolena että on kevyt, menee pieneen tilaan jos ei käytä, vauvan pehmeä makoilla ja hytkyy kivasti kun vauva liikahtaa. Jos likaantuu on helppo pestä vain koneessa eikä ole muovisia katkeavia osia. Asento on aina ergonominen vauvalle. Eikä varmasti kaadu tai liu mihinkään kun painopiste on keskellä sitteriä. En ostais mitään muuta nyt kun tuo on nähty. Ehdottomasti hintansa väärti. :flower:

Meillä kanssa tuo sitteri! Tyytyväinen olen sen käyttöön ollut kuten aiemmatkin! Tuli vain mieleen, että meillä tuo sitteri edelleen käytössä vaikka tyttö jo 1v7kk. Kun ottaa sen etusuojan pois, siitä saa taaperolle tuolin :) Tyttö pääsee itse istuksiin ja hytkytteleen, jos haluaa. Meillä hän lukee kirjaa siinä. On siis pitkäikäinenkin!

Kiitos kommenteista, kyllä mä taidan nyt tilata ton kun mun tekee sitä mieli ja on näköjään hyväksihavaittu. Ehkä eka vähän epäilytti kun sitteri on niin yksinkertainen ja simppeli ja muistuttaa vahvasti mun omaa sitteria 80-luvun alussa (kuvista katsottuna).. :)

On todella hyvä sitteri. Itselläni 3 lasta ja kokemusta 3 sitteristä. Tämä oli ehdottomasti paras. Vauva viihtyi siinä hyvin. Menee lapsella pitkään.
Saa helposti kasaan. Kevyt. Meillä kulki mökillä ja kyläilyissä mukana.

Alkuperäinen kirjoittaja miina:
Kiitos kommenteista, kyllä mä taidan nyt tilata ton kun mun tekee sitä mieli ja on näköjään hyväksihavaittu. Ehkä eka vähän epäilytti kun sitteri on niin yksinkertainen ja simppeli ja muistuttaa vahvasti mun omaa sitteria 80-luvun alussa (kuvista katsottuna).. :)

Siks just on hyvä kun on yksinkertainen ja jo aiemmin hyväksi todettu tekniikka! :D Vuonna -80 mullakin ollut saman tapainen. :)

Yhteistyössä