K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja BV:Eikös se sun äijäs käynyt näillä sivuilla? Nyt se taitaa vihjata sulle jotain.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kaaleppi:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Ootko sä manne nimestä päätellen?
En
Alkuperäinen kirjoittaja Kaaleppi:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Ootko sä manne nimestä päätellen?
En
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Alkuperäinen kirjoittaja BV:Eikös se sun äijäs käynyt näillä sivuilla? Nyt se taitaa vihjata sulle jotain.![]()
![]()
![]()
![]()
Se nukkuu![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Esittää vaan nukkuvansa.:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Alkuperäinen kirjoittaja BV:Eikös se sun äijäs käynyt näillä sivuilla? Nyt se taitaa vihjata sulle jotain.![]()
![]()
![]()
![]()
Se nukkuu![]()
Jos se kännykällä käy?
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Alkuperäinen kirjoittaja Esittää vaan nukkuvansa.:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Alkuperäinen kirjoittaja BV:Eikös se sun äijäs käynyt näillä sivuilla? Nyt se taitaa vihjata sulle jotain.![]()
![]()
![]()
![]()
Se nukkuu![]()
Jos se kännykällä käy?
Sillä on peruskänny ja mä oon nyt meidän ainoalla koneella![]()
Onneksi se koisaa,niin saa rauhassa täällä lorvailla![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Alkuperäinen kirjoittaja Esittää vaan nukkuvansa.:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Alkuperäinen kirjoittaja BV:Eikös se sun äijäs käynyt näillä sivuilla? Nyt se taitaa vihjata sulle jotain.![]()
![]()
![]()
![]()
Se nukkuu![]()
Jos se kännykällä käy?
Alkuperäinen kirjoittaja The Urpoileva Helmi:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Alkuperäinen kirjoittaja Esittää vaan nukkuvansa.:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Alkuperäinen kirjoittaja BV:Eikös se sun äijäs käynyt näillä sivuilla? Nyt se taitaa vihjata sulle jotain.![]()
![]()
![]()
![]()
Se nukkuu![]()
Jos se kännykällä käy?
Vetäskö se herneitä nenään niistä kirjotuksista(pyysit lähettään sille terkkuja)?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Alkuperäinen kirjoittaja The Urpoileva Helmi:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Alkuperäinen kirjoittaja Esittää vaan nukkuvansa.:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Alkuperäinen kirjoittaja BV:Eikös se sun äijäs käynyt näillä sivuilla? Nyt se taitaa vihjata sulle jotain.![]()
![]()
![]()
![]()
Se nukkuu![]()
Jos se kännykällä käy?
Vetäskö se herneitä nenään niistä kirjotuksista(pyysit lähettään sille terkkuja)?![]()
Ihan hiljaa se on sen jälkeen ollut![]()
Saa nähdä mitä se sanoo kun näkee mitä oon tänne viime päivinä jutellut:snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaaleppi:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Alkuperäinen kirjoittaja Esittää vaan nukkuvansa.:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Alkuperäinen kirjoittaja BV:Eikös se sun äijäs käynyt näillä sivuilla? Nyt se taitaa vihjata sulle jotain.![]()
![]()
![]()
![]()
Se nukkuu![]()
Jos se kännykällä käy?
No huomenna se lukee tänkin ketjun, jou jee jee
Alkuperäinen kirjoittaja The Urpoileva Helmi:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Alkuperäinen kirjoittaja The Urpoileva Helmi:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Alkuperäinen kirjoittaja Esittää vaan nukkuvansa.:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Alkuperäinen kirjoittaja BV:Eikös se sun äijäs käynyt näillä sivuilla? Nyt se taitaa vihjata sulle jotain.![]()
![]()
![]()
![]()
Se nukkuu![]()
Jos se kännykällä käy?
Ihan hiljaa se on sen jälkeen ollut![]()
Saa nähdä mitä se sanoo kun näkee mitä oon tänne viime päivinä jutellut:snotty:
Tarttee vissin "pahentaa" juttujen tasoa ja laatua :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Alkuperäinen kirjoittaja Kaaleppi:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Alkuperäinen kirjoittaja Esittää vaan nukkuvansa.:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Alkuperäinen kirjoittaja BV:Eikös se sun äijäs käynyt näillä sivuilla? Nyt se taitaa vihjata sulle jotain.![]()
![]()
![]()
![]()
Se nukkuu![]()
Jos se kännykällä käy?
No huomenna se lukee tänkin ketjun, jou jee jee
Lukekoot :xmas: Vai oliko sulla jotain tarkoitusperiä tällä?
Alkuperäinen kirjoittaja The Urpoileva Helmi:Asiasta kukkaruukkuun, eihän fjongaa ole näkynyt tänään täällä?
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Alkuperäinen kirjoittaja The Urpoileva Helmi:Asiasta kukkaruukkuun, eihän fjongaa ole näkynyt tänään täällä?
On se jossain vaiheessa ollut.
Alkuperäinen kirjoittaja The Urpoileva Helmi:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Alkuperäinen kirjoittaja The Urpoileva Helmi:Asiasta kukkaruukkuun, eihän fjongaa ole näkynyt tänään täällä?
On se jossain vaiheessa ollut.
hitto, mun pitäs laittaa sille yksäriä,mutta sen postiloota on täynnä :headwall: