Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vierastus:Huutonetistä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja HeviäPRKLE:Mie olen kans ihan hurahtanut Bamseen..hamstraan niitä ihan älyttömästi poitsulle![]()
Alkuperäinen kirjoittaja maitomaa:Alkuperäinen kirjoittaja vierastus:Huutonetistä![]()
sieltä niitä yritän metsästää myös![]()
Alkuperäinen kirjoittaja HeviäPRKLE:Alkuperäinen kirjoittaja maitomaa:Alkuperäinen kirjoittaja vierastus:Huutonetistä![]()
sieltä niitä yritän metsästää myös![]()
Mie just myin yhden paketin huutonetissä missä oli paljon Bamsea..harmi kun et nähnyt![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Nokoma:Ruotsin "huuto.netistä" saa muuten kans, usein halvemmalla kuin suomen huuto.netistä![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Nokoma:Bamsea saa vaan Lindexiltä. Olen tosi pettynyt tämän kesän vaatteisiin. Kamala se punainen ja vihreä niissä |O vaikka ne muuten yleensä on niiiiiiiiiiiiiiiiin ihania![]()
Alkuperäinen kirjoittaja possu:Jännä homma kun se nykyään tunnetaan bamse-nimellä. Sillon ku minä olin pikkunen tyttö niin se oli nimellä maailman vahvin nalle
Alkuperäinen kirjoittaja HuliHumppanpuli:Alkuperäinen kirjoittaja possu:Jännä homma kun se nykyään tunnetaan bamse-nimellä. Sillon ku minä olin pikkunen tyttö niin se oli nimellä maailman vahvin nalle
Juu, niin oli =)
Alkuperäinen kirjoittaja HuliHumppanpuli:Alkuperäinen kirjoittaja Nokoma:Bamsea saa vaan Lindexiltä. Olen tosi pettynyt tämän kesän vaatteisiin. Kamala se punainen ja vihreä niissä |O vaikka ne muuten yleensä on niiiiiiiiiiiiiiiiin ihania![]()
Minusta nyt nämä kesävaatteet on ihania, mutta ne kevät värit oli järkyttäviä :x
Alkuperäinen kirjoittaja Nokoma:Bamsea saa vaan Lindexiltä. Olen tosi pettynyt tämän kesän vaatteisiin. Kamala se punainen ja vihreä niissä |O vaikka ne muuten yleensä on niiiiiiiiiiiiiiiiin ihania![]()