Bannien kesto?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "neuvoton"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"neuvoton"

Vieras
Olen nyt ollut 1,5 kk bannissa ja ihmettelen, onko tämä banni nyt sitten ikuinen. Muistaakseni estlanna on ollut pitkään bannissa, mutta mitä arvelette minun tapauksestani: pääsenkö vielä kirjoittamaan palstalle?

siitähän viuhahtaa heti lisää bannia =)
En mä oikeen niistö kestoista tiiä, itellä pisin on ollu vuoden luokkaa ja täysin syyttä : /
Yhden kerran oon rekkautunutkin tänne mutta eka viestin jälkeen siihen napsahti 3v banni, tehokasta =)

[QUOTE="neuvoton";25661656]Olen nyt ollut 1,5 kk bannissa ja ihmettelen, onko tämä banni nyt sitten ikuinen. Muistaakseni estlanna on ollut pitkään bannissa, mutta mitä arvelette minun tapauksestani: pääsenkö vielä kirjoittamaan palstalle?[/QUOTE]

Olen tatuoitu jätkä!

[QUOTE="Olen tatuoitu jätkä!";25661670]
En mä oikeen niistö kestoista tiiä, itellä pisin on ollu vuoden luokkaa ja täysin syyttä : /
Yhden kerran oon rekkautunutkin tänne mutta eka viestin jälkeen siihen napsahti 3v banni, tehokasta =)
[/QUOTE]
Niin, mutta minä olen nainen ja äiti, että minä nyt kyllä kuuluisin tänne kirjoittavien perusjoukkoon. Sen ymmärrän, että mies bannataan. Toisaalta en voi satavarmasti tietää, kuka on koneellamme kirjoittanut ja mitä.

sillähän siitä selviää.

[QUOTE="neuvoton";25661676]Niin, mutta minä olen nainen ja äiti, että minä nyt kyllä kuuluisin tänne kirjoittavien perusjoukkoon. Sen ymmärrän, että mies bannataan. Toisaalta en voi satavarmasti tietää, kuka on koneellamme kirjoittanut ja mitä.[/QUOTE]

Olen tatuoitu jätkä!

Yhteistyössä