Alkuperäinen kirjoittaja hei!!:Eikös toi yksi J-kylän hakija ollut siinä maajussille morsian ohjelmassa. Emäntäehdokas sille yhdelle "vanhemmalle" miehelle? Nyt oli päällä kultanen paita ja punaiset hiukset...
Joo
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hei!!:Eikös toi yksi J-kylän hakija ollut siinä maajussille morsian ohjelmassa. Emäntäehdokas sille yhdelle "vanhemmalle" miehelle? Nyt oli päällä kultanen paita ja punaiset hiukset...
Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:Alkuperäinen kirjoittaja hei!!:Eikös toi yksi J-kylän hakija ollut siinä maajussille morsian ohjelmassa. Emäntäehdokas sille yhdelle "vanhemmalle" miehelle? Nyt oli päällä kultanen paita ja punaiset hiukset...
Joo![]()
Alkuperäinen kirjoittaja spudro:joo vittu ketä kiinnostaa joku bb... hankkikaa ELÄMÄ!!!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Alkuperäinen kirjoittaja spudro:joo vittu ketä kiinnostaa joku bb... hankkikaa ELÄMÄ!!!!!!
Mua kiinnostaa, joten pidä turpas kiinni
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Alkuperäinen kirjoittaja spudro:joo vittu ketä kiinnostaa joku bb... hankkikaa ELÄMÄ!!!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja Björn:Kertookohan se jotain musta, kun spottasin taas tuttuja naamoja tuolta... :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja spudro:Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Alkuperäinen kirjoittaja spudro:joo vittu ketä kiinnostaa joku bb... hankkikaa ELÄMÄ!!!!!!
hanki sitten elämä vitun sivari-majuri... just tommosten takia tv:stä tulee vain skeidaa!
gay?Alkuperäinen kirjoittaja Björn:Kertookohan se jotain musta, kun spottasin taas tuttuja naamoja tuolta... :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja fff:Alkuperäinen kirjoittaja spudro:hanki sitten elämä vitun sivari-majuri... just tommosten takia tv:stä tulee vain skeidaa!
Ja sinä et osaa lukea, ku otsikossa lukee että älä avaa keskustelua jos ei kiinnosta.
Alkuperäinen kirjoittaja Voihan arse!:Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Alkuperäinen kirjoittaja spudro:joo vittu ketä kiinnostaa joku bb... hankkikaa ELÄMÄ!!!!!!
Eikö todellakaan ole parempaa tekemistä? Vaikka käsitöitä?
Alkuperäinen kirjoittaja spudro:Alkuperäinen kirjoittaja fff:Alkuperäinen kirjoittaja spudro:hanki sitten elämä vitun sivari-majuri... just tommosten takia tv:stä tulee vain skeidaa!
Ja sinä et osaa lukea, ku otsikossa lukee että älä avaa keskustelua jos ei kiinnosta.
no vittu ei oo pakko tehä semmosia otsikoita jotka ei kiinnosta ketään!!!!!!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:Alkuperäinen kirjoittaja M:Ihana tyhjäpää tuo blondi "missi".![]()
Iltalehteä ja Seiskaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja DTM:gay?Alkuperäinen kirjoittaja Björn:Kertookohan se jotain musta, kun spottasin taas tuttuja naamoja tuolta... :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja :):Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:Alkuperäinen kirjoittaja M:Ihana tyhjäpää tuo blondi "missi".![]()
Iltalehteä ja Seiskaa![]()
Ja nyt on tulossa missikisat ja tykkään julkisuudesta...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Björn:Hei muuten! Huomasitteko kun siellä hakijoiden joukossa oli myös se yksi maajussi-jounin heivaama ehdokas!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Björn:Hei muuten! Huomasitteko kun siellä hakijoiden joukossa oli myös se yksi maajussi-jounin heivaama ehdokas!![]()
Huomasin, yhtä kankeakielisenä kuin maajussi ohjelmassakin
Julkisuus on kai toisista jotain tavoittelemisen arvoista?!
Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Björn:Hei muuten! Huomasitteko kun siellä hakijoiden joukossa oli myös se yksi maajussi-jounin heivaama ehdokas!![]()
Huomasin, yhtä kankeakielisenä kuin maajussi ohjelmassakin
Julkisuus on kai toisista jotain tavoittelemisen arvoista?!
Rupesin tässä ihan miettimään sitä että millähän motiiveilla hän haki tuonne? Tai Maajusseihin? Julkisuudenko? Kun nää kaks ohjelmaa mun mielestä on kyllä melko ääripäistä.
Alkuperäinen kirjoittaja jyb:mä tiedän yhden joka on kännissä möläyttäny pääsevänsä sisään. Mut sehän on kaikkien sääntöjen vastaista. Jos se nyt siellä sattuu olee ja mä käräytän sen niin potkittaisko se ulos? On niin tyhjäpää että mielellään sen tekisin.