BB 24/7

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Khimaira
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Esim. Elisalta saa viasat-kanavapaketin 3vkon ajaksi maksutta. Myös kortin saa vuodeksi ilmaiseksi.
Tähän sitten saa "kylkiäisenä" sen BB:n =)
Eikä todella maksa mitään :)

Alkuperäinen kirjoittaja NiksiNella:
Esim. Elisalta saa viasat-kanavapaketin 3vkon ajaksi maksutta. Myös kortin saa vuodeksi ilmaiseksi.
Tähän sitten saa "kylkiäisenä" sen BB:n =)
Eikä todella maksa mitään :)

Mutta musta tuolla jossain luki, että se maksupaketti pitää olla voimassa sitten koko sen BB:n ajan.

Alkuperäinen kirjoittaja manta76:
Alkuperäinen kirjoittaja :
tai no ilmasiks ja ilmasiks.... pitäähän se maksu tv kanava maksaa...

PlusTV:n kautta saa BB:n 12/7 ilmaiseksi.

mä en oikein tajua tota 12/7... joo, näkeehän siitä toki bileet silloin kun sellaisia sattuu olemaan, mutta esim. aika suuri osa tehtävistä on aikaisempina kausina tapahtunut päiväsaikaan ja tuo 12/7 näkyy klo 19-07...

Jaksatteko te oikeesti katsoa BB:a niin paljon, että kannattaa hommata tuo paketti? Kun mä en jaksa edes katsoa sellaista tunnin tv-pätkää läheskään kokonaan. Vai oonks mä vaan taas outolintu tänkin jutun suhteen?

Alkuperäinen kirjoittaja Tyyris Tyllerö:
Jaksatteko te oikeesti katsoa BB:a niin paljon, että kannattaa hommata tuo paketti? Kun mä en jaksa edes katsoa sellaista tunnin tv-pätkää läheskään kokonaan. Vai oonks mä vaan taas outolintu tänkin jutun suhteen?

No kun ilmaseksi saa, niin tietenkin.

Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Alkuperäinen kirjoittaja manta76:
Alkuperäinen kirjoittaja :
tai no ilmasiks ja ilmasiks.... pitäähän se maksu tv kanava maksaa...

PlusTV:n kautta saa BB:n 12/7 ilmaiseksi.

mä en oikein tajua tota 12/7... joo, näkeehän siitä toki bileet silloin kun sellaisia sattuu olemaan, mutta esim. aika suuri osa tehtävistä on aikaisempina kausina tapahtunut päiväsaikaan ja tuo 12/7 näkyy klo 19-07...

Ainakin tähän pakettiin kuuluu 24/7 =)

Alkuperäinen kirjoittaja Tyyris Tyllerö:

Tuskin mäkään sitä paljoa katson, mutta kun ei maksa mitään niin miksen antaisi olla..Ja näkeehän sieltä viikkotehtäviä,ym. etukäteen livenä :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja NiksiNella:
Alkuperäinen kirjoittaja äitipeikko:
paljonkos se maksaa jos ei ota mitään maksu-tv:tä? joka vuosi miettinyt että pitäiskö ottaa ja aina se on jääny ottamatta. kun se tuntikin päivässä on piisannut...

Juup, sorry luin ekaksi väärin :ashamed:

Siis kun otat Elisalta minkä tahansa maksu tv-paketin saat BB:n ilmaiseksi. Myös Elisan kortin haltijoille BB on ilmainen.
Olikohan se jotain 29e jos ottaa niin et näkyy netissä.

Netissä saa vaihdettua kameroita, näkyy kaikki huoneet ja sit on erikseen viel 2 ohjaajan kameraa. Jos on telkkaris joku paketti niin siinä EI PYSTY VAIHTELEEN KAMEROITA/HUONEITA ITSE!! Ja nettiin 24/7 maksaa NYT TARJOUKSES sen 29.90e.

Yhteistyössä