K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja NiksiNella:on sitten hommattu![]()
Eikä maksanut mitään![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mä:tai no ilmasiks ja ilmasiks.... pitäähän se maksu tv kanava maksaa...
Alkuperäinen kirjoittaja whatever:mä hommasin kans kun sai tällä viikolla 5? alennusta =)
Alkuperäinen kirjoittaja NiksiNella:Esim. Elisalta saa viasat-kanavapaketin 3vkon ajaksi maksutta. Myös kortin saa vuodeksi ilmaiseksi.
Tähän sitten saa "kylkiäisenä" sen BB:n =)
Eikä todella maksa mitään![]()
Alkuperäinen kirjoittaja manta76:Alkuperäinen kirjoittaja mä:tai no ilmasiks ja ilmasiks.... pitäähän se maksu tv kanava maksaa...
PlusTV:n kautta saa BB:n 12/7 ilmaiseksi.
Alkuperäinen kirjoittaja Tyyris Tyllerö:Jaksatteko te oikeesti katsoa BB:a niin paljon, että kannattaa hommata tuo paketti? Kun mä en jaksa edes katsoa sellaista tunnin tv-pätkää läheskään kokonaan. Vai oonks mä vaan taas outolintu tänkin jutun suhteen?
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Alkuperäinen kirjoittaja manta76:Alkuperäinen kirjoittaja mä:tai no ilmasiks ja ilmasiks.... pitäähän se maksu tv kanava maksaa...
PlusTV:n kautta saa BB:n 12/7 ilmaiseksi.
mä en oikein tajua tota 12/7... joo, näkeehän siitä toki bileet silloin kun sellaisia sattuu olemaan, mutta esim. aika suuri osa tehtävistä on aikaisempina kausina tapahtunut päiväsaikaan ja tuo 12/7 näkyy klo 19-07...
Alkuperäinen kirjoittaja Tyyris Tyllerö:Jaksatteko te oikeesti katsoa BB:a niin paljon, että kannattaa hommata tuo paketti? Kun mä en jaksa edes katsoa sellaista tunnin tv-pätkää läheskään kokonaan. Vai oonks mä vaan taas outolintu tänkin jutun suhteen?
Alkuperäinen kirjoittaja NiksiNella:Alkuperäinen kirjoittaja äitipeikko:paljonkos se maksaa jos ei ota mitään maksu-tv:tä? joka vuosi miettinyt että pitäiskö ottaa ja aina se on jääny ottamatta. kun se tuntikin päivässä on piisannut...
Juup, sorry luin ekaksi väärin :ashamed:
Siis kun otat Elisalta minkä tahansa maksu tv-paketin saat BB:n ilmaiseksi. Myös Elisan kortin haltijoille BB on ilmainen.
Olikohan se jotain 29e jos ottaa niin et näkyy netissä.