BB ja myötähäpeä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ups
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ja:
mua hävetti sen samin hönkimiset sarannalle peiton alla : MÄ HALUUN NUOLLA SUN PI**UA.

ällö äijä muutenkin yöööööööööööööööööööök!!!!!

Se on niiiiin nolo, kun se luulee olevansa joku rockstara :x

Siis koen todella! Varsinkin Samin puolesta... Toivottavasti pääsee äkkiä takas Kokkolaan esittää rockikukkoa, yök. Ja toivottavasti Saranna lähtee nopeesti perään.

Sami aiheuttaa erittäin paljon myötähäpeää! Yrittää muka puhua jotain järkevää, huoh. Ja sekin, että se sanoo jonkin asian 10minuutissa ku sen vois sanoa 10sekunnissa

Alkuperäinen kirjoittaja tähtituike:
onko toi saranna hiukka lihonu talossa?

voi olla, mutta kyllä tuo painokin muutaman naisen kohdalla on
hieman kaunisteltu. Otettu kai aamulla, ennen kesää, alasti
ja ilman ravintoa oleva punnitus. Totuus on usein 2 - jopa 5 kiloa
enemmän kuin annetut mitat. + lihominen.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sami aiheuttaa erittäin paljon myötähäpeää! Yrittää muka puhua jotain järkevää, huoh. Ja sekin, että se sanoo jonkin asian 10minuutissa ku sen vois sanoa 10sekunnissa

juu, kun aina pitää yrittää esittää niin pirun kaikkitietävää että. Mä en oikeesti kestä enää nähdä sen naamaa...

Alkuperäinen kirjoittaja yök:

juu, kun aina pitää yrittää esittää niin pirun kaikkitietävää että. Mä en oikeesti kestä enää nähdä sen naamaa...

Aivan!

Alkuperäinen kirjoittaja tähtituike:
onko toi saranna hiukka lihonu talossa?

voi olla, mutta kyllä tuo painokin muutaman naisen kohdalla on
hieman kaunisteltu. Otettu kai aamulla, ennen kesää, alasti
ja ilman ravintoa oleva punnitus. Totuus on usein 2 - jopa 5 kiloa
enemmän kuin annetut mitat. + lihominen.

Jonakin vuonna ne oli laittanut kaikki asukkaat vaa'an kautta taloon...

Ei uskois et aikuiset ihmiset kirjottaa tällästa. Ettekö ole ite koskaan harrastaneet seksiä? Onko suomalaiset näin estosia ettei ne voi tuntea iloa siitä mitä toiset kokee....?

Yhteistyössä