BB-Janita joku mustalainen, romani?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja dawefwe
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sen facebook-sivuilta löytyi joku romani nainen joka oli merkinnyt Janitan tyttärekseen.

Hän EI ole Romaani. Tiedän koska olen sukua hänelle. Mitä sitten vaikka olisikin???siitähän saisi lisää lokaa hänen niskaan jos joku sattuu olemaan hyvinkin rasistinen.Hänen äitinsä isän puoli on tummaa, mutta ei Romaani sukua.Tiesitko että FB:ssä voit laittaa vaikka istesi jonkun mummoksi jos haluat, niinhän ne ihmiset tekee.

Hän EI ole Romaani. Tiedän koska olen sukua hänelle. Mitä sitten vaikka olisikin???siitähän saisi lisää lokaa hänen niskaan jos joku sattuu olemaan hyvinkin rasistinen.Hänen äitinsä isän puoli on tummaa, mutta ei Romaani sukua.Tiesitko että FB:ssä voit laittaa vaikka istesi jonkun mummoksi jos haluat, niinhän ne ihmiset tekee.

Kukahan laittaa isäkseen tai äidikseen jonkun ihan muun kuin oikean?? En olekoskaan huomannut tuota ilmiötä.

sattuu olemaan jaana lukkarinen hänen äitinsä. Että ihan oikeesti loppuu toi soopa, ja jari lukkarinen on hänen isänsä. Mä olen huomannut että ihmiset tekee sitä, että laitta sikoikseenkin muuta.Janita varmaan kiovasti haluis olla manne mutta, oi voi ei satu olemaan.jotain verta voi olla.voin vaikka kertoo hänen mummonsakkin nimen ja pappansa ja mitä vain.loppuu toi sonnan jauhaminen.

sattuu olemaan jaana lukkarinen hänen äitinsä. Että ihan oikeesti loppuu toi soopa, ja jari lukkarinen on hänen isänsä. Mä olen huomannut että ihmiset tekee sitä, että laitta siskoikseenkin muuta ihmisii jotka ei oikeesti oo sukuu.Janita varmaan kiovasti haluis olla manne mutta, oi voi ei satu olemaan.jotain verta voi olla.voin vaikka kertoo hänen mummonsakkin nimen ja pappansa ja mitä vain.loppuu toi sonnan jauhaminen.

hei nainen, sun nimimerkki kertoo jo kaiken.
ja kyllähän tuon tytön kasvonpiirteistäkin näkee ketä on.

t. toinen lady

on prinsessa..."jos saan krittiikä en sulata". En tiedä onko mustalainen. Mustalainen joutuu pitämään hametta. Jouko on mysteeri? sen tukka on musta ei värjätty.... silmät on vähän kiinalaista. Monglia muistuttavat.

ootte vähän naurettavia no ei tod. oo janita mustalainen ihan on vaa koulukaveri MEILLE parille mustalaiselle...mm. sille joka oli merkannut hänet tyttärekseen... on sisäpiirin vitsi jota ei oo tarkotettukkaan muiden ymmärrettäväksi..joten iltalehdestä löytyy varmasti jotain aiheita jotka on paljon kehittävämpiä ja todenperäisempiä... kokeilkaa niitä!

[QUOTE="vieras";27150309]hei nainen, sun nimimerkki kertoo jo kaiken.
ja kyllähän tuon tytön kasvonpiirteistäkin näkee ketä on.

t. toinen lady[/QUOTE]

vai niin,onpas täällä sepostukset!....mutta uskokaa, se on satua että hän olisi romaani.Suomessa on paljonkin ihmisiä jotka ovat tummia...katsoppa esim...hänen kuviaan FB:stä jos niitä näkyy?veljellä esim on vaalea tukka, sisko joka kanssa alkaa J:llä on hänkin tumma mutta ei Romaani.Voisinhan minäkin vaikka olla intiaani jos haluaisin.Hänen äitinsä isä on kovin tumma ja romanimainen, mutta ei romaani.Ja koko suku on aika tumma, toisia on ruskeat silmät ja toisilla siniset tmv. Minunkin kai pitäisi olla Romaani jos näin on.Ajattelin ensin että luen vain näitä juttuja.Mutta pakko oikeasti kommentoida. Mummonsa puolesta hän voi vaikka romaani ollakkin, mutta silloin se menee jo varttiin tai muuhun asteeseen, ja silloin ei tietääkseni ihmistä voi kutsua romaaniksi?Vai voiko verisiteitään noin vain vaihtaa??Enempää minun tuskin tarvitsee asiaa valaista.Ja jos kyseinen ihminen lukee tätä, minua on aina ärsyttänyt kun itseäni on luultu romaaniksi tai muita sukulaisia. Ei siinä että heissä olisi jotain pahaa, vaan se että luultavammin suku on venäjän takaa...Ei suomen sukuista romaania ainakaan.Sen kun selvitätte niin hyviä ootte.Mutta Janitan isän puolesta en tiedä enkä hänen äisin äitinsä...eikä minua loppujen lopuksi liikutakkaan asia sen enempää kuin se että halusin vain sanoa...aika pitkästi kyllä mutta satuin seuraamaan tyttöä ja hänen edesottamuksiaan...jääköön tämä minun osaltani tähän.

[QUOTE="vieras";27150347]janita on kaaleita mutta elää kaajeen elämää ei piä hametta[/QUOTE]

nuoruudesta. Ihmisiä tässä ollaan? ei muuta. Se miten meidät kasvatetaan kertoo paljon.

en lokeroi mustalaisia! en todellakaan! Oon valkolainen.

ootte vähän naurettavia no ei tod. oo janita mustalainen ihan on vaa koulukaveri MEILLE parille mustalaiselle...mm. sille joka oli merkannut hänet tyttärekseen... on sisäpiirin vitsi jota ei oo tarkotettukkaan muiden ymmärrettäväksi..joten iltalehdestä löytyy varmasti jotain aiheita jotka on paljon kehittävämpiä ja todenperäisempiä... kokeilkaa niitä!

juuri näin!!! hyvä hyvä

On taas sivistyneet ihmiset paikalla

todellakin. En ymmärrä taas yhtään, onko sillä väliä vaikka ois apina.koko ketjun vois vaikka poistaa.On sen verran taas tyypit heittäny likoon...kaalee ja sit irvaillaan ku joku laittaa faktaakin....?

ja niin turhia tällaset BB-tyypit yleensä...turha julkkis...mikäs siinä, jos ite tykkää...jokainen tyylillään...eiks jeh....

[QUOTE="Ilona";27150534]No ei kyllä yhtään näytä romanilta. Romaneilla on erilaiset kasvonpiirteet ja ihonsävy.[/QUOTE]

lisää.. jos et tunne henkilö ja arvailet on sitä mitä voisit tietää! Janita oot pilalle hemmoteltu kakara. Vittu kukaan ei kuunnellu minua. yyhyyy kuolen. Oli sinussa jotakin hyviä puolia....vaikka otat itse kriktiikin. Se on kun menee telkkariin ja muiden seuraan. Jos haluat julkaks saat kuittia!

ja tolla janitalla on ilmeisesti lapsikin :O ainakin facebookissa esim kansikuvana lapsensa? ihan on janitan näkönenkin. ja seinäkuvissa kans jotka on julkisia, niin tämä lapsi ja kuvatekstinä "mun tähkäpää kohta 2w" jne...